IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sama Jer... Tahap Bangang Diorang...!!!!

>> Wednesday, November 09, 2011

Walllaaaaweeiiii.... semua orang tau Pilihanraya Umum dah dekat beb.... tapi tolonglah hentikan berita2 macam nih.... macam cibai jerrrrr....

Setiap kali umPORno bawak cerita macam nih... puak2 Pakatan Rakyat tibai kow...kow..., bila terkena kat batang hidung sendiri... semuanya betul... hehehehe... ntah betul atau tidak... muakakakaaaaaaa....

Baca sendiri di sini "Bernama" dan baca juga di sini "Harakah"....

Yang membezakan hanyalah nombor kemasukkan ke dalam parti pilihan diorang... hahaha... orang PAS yang masuk umPORno 70 orang..., orang umPORno yang masuk PAS 111 orang....

Perghhhh..... PAS menang dengan kelebihan 41 orang.... muakakakakaaaaa....

Bagi gua kedua-dua berita tu sama jer.... propaganda politik bangang superjebon tahun 80an.... hahaha.... dah tu pulak... diorang punya dialog atau skrip sama jerrrr..... spastik.... adoiiyyyaaaaiiiiii....., secara hakikatnya itulah politik cara orang melayu... kah...kah...kah....

hahaha.... lu orang layan laaa... kebangangan kedua akhbar tersebut... gua nak layan drama kat bawah nih dulu... syok jugak ceritanya...!!!!!
Elissa: Mak Jah suruh kita menikah..
Aril: Haaa...!!! menikah...!!!... Aku ni samseng... hidup merempat..!!! Kau nak..??? kau hidup merempat macam aku ni...???
Perghhhhhh.......!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP