IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perghhh... Hajjah Mardudddddd Dah Balik...!!!!

>> Wednesday, November 09, 2011


SEPANG, 9 Nov -- Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor mengaminkan doa sejurus tiba dari mengerjakan ibadat haji di tanah suci Mekah ketika di Kompleks Bunga Raya Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini hari ini. Turut sama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin serta isteri, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman.

Perghhh... Pakcik Makcik Felda, penyokong/ahli umPORno seramai 3 juta lebih bersorak melompat riang sakan gilababi punyalah menyambut kepulangan Hajjah Mardud diorang... muakakakakaaaaa....

Ingatkan dah pi Mekah tunaikan Haji... bawak balik Malaysia ada perubahan... rupa-rupanya sama jer... macam sebelum pergi dulu.... macam ini punya rupa macam pergi melencong jelah.... kah... kah...kah...

Pi mampuih laaaaa... kat makhluk derhaka pada tuhan nih... kubur masing2 kaaaannnnn....!!!! Cumanya di atas ke Engkaran makhluk nih kepada hukum Allah, yang tak syoknya dia menjadi pandangan serta ikutan kepada makhluk2 yang sememangnya Jahil dalam beragama.. contoh sepeti betina2 dalam Sister In Islam... muakakaka.... betina2 lain.. kat luar sana pun terlibat samalah.... hahahaha...

Itulah Islam Ahlul Sunnah Wal Jamaah cara umPORno yang menjadi ikutan, si Jamil Khir menteri agama pun teloq sangkut ke dalam beb... nak tegoq nanti miss syoruuuu pulak... nak tak nak... agama pun boleh di jual beli beb....

Hari ni 9/11/2011 kannnn...??? eerrrmmmm... ada asas juga apa yang diperkatakan oleh Mufti Perlis, siapa yang ada belajaq agama tuuuuu... fikir-fikirkan lahhhhh....., yang bengap gampang macam ahli umPORno tuuuu... diorang akan tetap kata Ulul Amri diorang dah pi Haji bebbbbb.... hahahha... Haji kejadah apanyaaaaa....

Adoiyaaaiiiii.... terjun lah lu orang puak2 umPORno dengan Pak Haji Melencong lu orang nih.... Agama jadi bahan permainan untuk perbodohkan orang... macam sial wa cakap luuuu....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP