IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Menteri Bodoh Piang...!!!!

>> Friday, November 04, 2011


Bila baca di sini... si Menteri mangkuk ayun nih buat gua dengan anak gua yang baru balik dari tadika gelak guling2 beb..., apa laaaa... malangnya nasib Malaysia ada menteri bangang, bodoh, tolol, bebal dan kelabu asap macam nih.... hahahaha...

Paling bangang dan malang adalah pengundi2 yang memilih haramjadah nih jadi Ahli Parlimen tempat diorang...

Yang kedua malang, bangang dan bodoh adalah Najib Razak kerana melantik mangkuk ayun nih jadi Menteri.... hahahaha...

Weiii... mangkuk ayun bebal bangang punya Strawberry Chick.. binatang nih punya putaq belit mengalahkan keling paria wa cakap luuuu... kalau terserempak dengan keling paria, ulaq dan Strawberry Chick nih... lu orang ketuk si Strawberry Chick nih bagi mampuih dulu... hahahaha...

Macam nih punya bodoh bebal pun boleh jadi Menteri kaaaa...????
Wooiiii... Mangkuk Ayun punya Menteri, pintu kandang nak masuk Malaysia siapa yang jaga (Imigresen)..???
Penguatkuasaan undang2 di bawah Kementerian mana...????
Kerajaan Selangor ada kuasa ke nak buka pintu kandang bagi laluan binatang Israel tu masuk Malaysia...????

Bodoh punya Menteri...????

Lu kalau nak buat lawak... pi buat lawak dalam kelambu laaaa... jangan perbodohkan rakyat ikut suka mak bapak luuuu... lebih baik lu letak jawatan jelah... lepas tu pi lepak kat kedai kopi, bergebang sambil membangangkan puak2 umPORno yang sememangnya dah bangang....

Yang dipersoalkan macamana binatang Israel tu dapat Visa masuk Malaysia yang pintu kandangnya dijaga rapi oleh Keraaaa..jaan BeEnd yang takda hubungan Diplomatik dengan negara Israel dan mengharamkan warga Israel untuk masuk Malaysia atau sebaliknya.

Yang si binatang Lembu nih pertikaikan soal Dana oleh Kerajaan Negeri Selangor... apa ke halnya pulak...???? Bukankah bangang punya jawapan tuuu...??? Soalan standard UPSR... dia bagi jawapan standard kandang lembu mana ntah...???? hahahaha... macam sial jer... jawapan/kenyataan Menteri nih...

Patut laaaa... Majlis Sukan Negara (MSN) di bawah Kementerian Belia Dan Sukan beli kuda 23 ekoq tapi sekoq pun tak boleh guna... sebab Menterinya pun bodoh terlebih bangang macam binatang bernama LEMBU jugakkkkk... hahahaha... 

Bodoh piang punya Menteri Buih nih...!!!! dah tak boleh nak spin dan cover kesalahan bawak masuk binatang israel ke Malaysia... nak salahkan orang lain pulak... walaupun bunyinya BODOH.. tapi nak buat macamana... BODOH pun BODOH laaaaaa.... sanggup memBODOHkan diri sendiri demi umPORno dan Keraaaaa...jaan beEnd... yang korup tuuu...!!!!

Sanggup menjatuhkan level diri sebagai manusia kepada level Binatang yang BODOH... umpamanya LEMBU.... wa cakap luuuuu.... atau ada lagi ke binatang yang lebih BODOH dari LEMBU.... cer cite... cer cite.... hahahaha.... apakah binatang itu...???

Lembu pun geleng kepala sambil berkata.... "What the FUCK punya Menteri... bikin malu persatuan Lembu-Lembu Sedunia jer... hahahaha...!!!!"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP