IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lembu Betina Nih Cerita Apa Weiiii....!!!!

>> Thursday, November 10, 2011


"Serangan ini merupakan percubaan dari pihak pembangkang untuk melemahkan
semangat saya... "Saya ingin tegaskan, kami (keluarga Shahrizat) bukannya begitu lemah."Saya rasa keluarga saya tidak sepatutnya dilemparkan dengan tuduhan sebegini kerana keluarga saya telah bekerja keras, tetapi itu bukan perkara pokoknya," katanya. - Mkini

Perghhhh.... apa yang lembu betina nih merepek ni wooooiiiii..., lu orang ingat tak lagi kepada mantan Ketua Betina umPORno si nenek kebayan Rafidah Aziz... muaaaaaahahahaha... isu AP untuk menantu dia dan sampai bergaduh dengan Mahatet Firaun.... hahaha... ini lagi sekoq Ketua Lembu Betina umPORno... punya hal...

Adoiiiyaaaaiii.....!!!! Kalau dah umPORno tu nak buat macamana lagi kannnn...., apa saja projek kalau boleh balun... diorang akan balun, apa diorang ingat dah ada pangkat dan kuasa dalam keraaaaaajaan diorang boleh buat gheta bertimbun2 ikut suka tok nenek moyang diorang ke...???

Ini sudah jadi isu KRONISME la mangkuk ayun Sharizat ooiiiiiii... dasar anak keling apasal bodoh bangang terlampau sangat mamak betina sekoq nih, lagipun kalau Ketua Audit Negara tak laporkan Pembangkang pun mungkin tak tahu menahu pasal projek gelap lu dengan Noh Omar tuuuu..... lagi mau putar belit laaaa... si mamak lembu betina nih... pundek haramjadah membazirkan duit rakyat jer....

Apa lu ingat dengan jawatan Ketua Betina umPORNo Sdn Bhd... segala mak bapak projek keraaaajaan lu orang boleh sapu bersih ke....???? Bangsat betul puak2 umPORno nih...

Tapi gua masih hairan dan pelik dengan mentaliti puak2 umPORno yang 3 juta lebih ahli nih..., diorang tau setiap pemimpin diorang ada skandal dan isu songlap duit rakyat... tapi diorang masih dok sokong lagi..., apakah diorang pun terima komisyen dari pemimpin2 diorang ke..., yang gua tau ramai dikalangan ahli2 umporno nih masih hidup merempat dan dikelilingi hutang... so apa yang diorang taksubkan dengan pemimpin2 korup macam tuuuu...

Lu orang tengok Rafidah Aziz... terlepas bebas, Azalina Othman... lepak jer...., Jamaluddin Jarjis.. jadi Duta Amerika, Khalil Yaakop... rembat Balak Pahang... boleh jadi Seltan Melaka, Mahatet... anak pengarah syarikat arak, sorang gay, yang betinanya sebok dengan seks... haaaahhh... ramai lagi beb... termasuk yang dah kantoi dalam kes PKFZ RM12 billion beb...

PRU-13 nanti.... pandai2 lah lu orang nak pilih pemimpin macamana beb.... kalau dari kalangan umPORno/beEnd.... lupakan jelah... semuanya jenis songlap duit rakyat untuk anak beranak dan kroni diorang.... lebih2 lagi keluarga Razak dan Onn...

Say "Go To Hell" to umPORno's..... hahahaha.... dan di bawah nih adalah gambar Kandang Lembu Fidlot Sharizat and Family... hahahaha...


Pada 2 Disember 2009, Pusat Fidlot (Feed The Lord) Kebangsaan (NFC) telah membuat 4 pindahan wang dari akaun semasanya di Bank CIMB cawangan Taman Tun Dr Ismail kepada Bandar Raya Developments Berhad sebagai bayaran penuh pembelian sebuah kondominium mewah di One Menerung, Bangsar.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP