IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kerajaan Kelantan.. hahaha.. Padan Muka...!!!!

>> Tuesday, November 22, 2011

Sekarang lu orang dah nampak... kenapa sebelum ini gua buat posting "Kerajaan Negeri Kelantan Bahalol", sebabnya gua angin berangin kerana Kerajaan Negeri Kelantan membazirkan wang besar untuk ucapan hari Keputeraan Sultan Kelantan untuk satu mukasurat penuh dalam Akhbar Pencacai Fitnah Haramjadah wal Yahudi Laknatullah wa cakap luuuu....

Sebab tu gua bengang sangat sehingga mengeluarkan ayat kurang ajaq pada Kerajaan Negeri Kelantan yang gua respeks gileeeeerrrr... selama nih. Lu orang agak2 satu muka surat penuh tu... berapa belas atau puluhan ribu agaknya yeaaaaa.... Kerajaan Negeri Kelantan dah bayar pada akhbar pencacai tuuu..., adakah ianya free.....???? Lu orang agak2 akhbar pencacai yang dilaporkan rugi berjuta-juta tu nak bagi free ke...???

hahahaha... berbaloikah bayar ribu riban akhirnya dilemparkan taik ke muka TGNA dan Rakyat Kelantan...???

Oleh itu... apa yang boleh gua ucapkan kepada Kerajaan Negeri Kelantan ialah "Padan Muka Lu Orang" hahahaha... sendiri mau ingat laaaaa...., lain kali kalau dah boikot tu... boikot sampai mati..., kalau nak berjihad tuuu... berjihad sampai mati... jangan hangat2 taik lembu shahrizat bukit jalil yang berak dalam kondominium tuuuu.... wa cakap luuuu...., hari ini apa lu orang dapat dari akhbar pencacai tuuuu... hahahaa... "padan muka" gua ucapkan sekali lagi... hahahaha...

Di bawah nih..., adalah fakta yang terkandung dalam Laporan Pencapaian Pematuhan Kualiti Air Terawat Bagi Parameter QAP Seluruh Negara bagi tempoh Januari hingga Julai dan Januari hingga Ogos 2011 yang disediakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia Putrajaya. Kalau tak caya pi tanya sendiri dengan Liow Tiong Lai... dia punya Kementerian takan dia tak tau kot... hahaha...

“Negeri-negeri yang menunjukkan prestasi kurang memuaskan itu ialah Kelantan, Pahang, Wilayah Persekutuan Labuan, Perak dan Perlis.

“Kandungan e-coli yang terdapat dalam air terawat yang dibekalkan oleh AKSB dinilai sebanyak 0.88 peratus. Ia lebih rendah jika dibandingkan dengan negeri Pahang (1.12 peratus), Perak (0.90 peratus), Perlis (1.21 peratus) dan Wilayah Persekutuan Labuan (1.01 peratus)”

Tahap yang tidak memuaskan ialah 4 peratus. Kandungan E-Coli dalam air di Kelantan baru 0.88%. Ok ler tu. Tapi.... negeri-negeri yang ditadbir oleh umporno/beEnd lagi dahsyat, kan?
Lu orang tengok permainan jahat akhbar pencacai umporno tuuu... negeri2 lain bawah beEnd tak pulak si akhbar pencacai tu nak kecoh... negeri kelantan jugak yang dimangsakannya.... memang dasar anak haramjadah pemberita, wartawan, editor dan pekerja2 di syarikat akhbar pencacai yahudi laknatullah tu wa cakap lu... tak habis2 dengan fitnah dan sanggup menjadi bahan api neraka... makan duit gaji haram bagi mereka2 yang kaki fitnah tuuuu.... memang kena sumpah hidup tak selamat dunia akhirat wa cakap luuuu....

Kepada Kerajaan Negeri Kelantan dan negeri2 di bawah pemerintahan PR.... jika seltan/raja/YDP negeri lu orang punya besday sudah sampai masanya, tak payah laaaa... lu orang nak wish nak advertise dalam akhbar pencacai tuuuu... boikot... boikot...boikot... jangan sedekahkan walau satu sen pun pada akhbar pencacai yahudi laknat tu, biar sampai akhbar tu melingkup gulung tikar.

Walaupun semua ini dikatakan sebagai perang saraf politik, menimbulkan isu baru bagi menutup isu2 beEnd yang korup seperti kes/isu "Shahrizat dengan Lembu2nya",  "Muhyiddin Yasin tengah sepak terajang dengan Najib Razak" "Noh Omar tipu Petani", "Isu Pengundi PATI dapat MyKad" dan banyak lagilah... isu2 hot yang jijik lagi kotoq melibatkan keraaaaajaan beEnd/umporno...

So pandai2 lah lu orang pertimbangkan fitnah terbaru akhbar pencacai yahudi laknatullah nih.... akhbar paling bangsat dan haramjadah di dunia, kerana pekerja2nya sememangnya di lahirkan untuk bersubahat menjadi pakar fitnah dalam 1Malaysia nih.... hahahaha....

Wartawan dan Editor serta Pengarah akhbar pencacai nih... jelas kaki kelentong dan kaki fitnah... jika mengaku sebagai beragama Islam..., eloklah bertaubat... jika tidak memang dasar anak haramjadah wa cakap luuuuu... makan gaji haram setiap bulan hasil daripada fitnah... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP