IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Betina Al-Kafirun Namanya... hahahaha...!!!! (update 10.30pm)

>> Sunday, November 20, 2011


5 Ratu Cantik diberi kaunseling.... hahahaha.... apa punya ngooong laaa.... betina2 spesies nih kalau bagi sejuta kali kaunseling pun bukan diorang nak dengar dan ikut pun.... jenis takda didikan agama... hati dan akal dah tepu beb... hahahaha... betina2 jenis nih hanya layak buat mengangkang jer.... kah...kah...kah....

Wa ketawa guling2 tengok 5 ekoq betina nih.... ntah sapa la pulak pi letak gambar siap tulis "5 perserta Islam ratu cantik degil"..... wakakakaaaa....

Weiiii..... macam tu punya pakaian lu orang boleh gelarkan "5 peserta ISLAM"...???? Apa buta mata kaaaa.... tak tau nak kenal Orang Islam dengan Bukan Islam....

Kalau Orang Islam.... dah tentu2 takan berpakaian macam betina2 tuuuu.... Orang Islam akan patuh pada perintah Allah...., bagaimana mungkin dengan pakaian macam tu boleh digelarkan sebagai orang Islam beb... hahahaha.... lawak betul laaaa... dengan laporan berita berkaitan Islam di Malaysia nih....

Lain kali tulis kat situ "5 Betina Kafir Sertai Pertandingan Ratu Cantik"... barulah betul beb.... isssshhhh... orang Islam tak buat laaaaa... perangai macam betina2 tuuuu....


Asal Melayu jer.... Islam, Asal Islam jer.... Melayu.... hahahaha... berapa ramai Melayu Kafir kat luar sana lu orang tak nampak keeee...????

Cina dan India Islam lebih taat daripada Melayu yang mengaku Islam wa cakap luuuuu....!!!!! Bodoh punya Melayu... Islam dengan Kafir pun tak tau nak beza.... hahahahahaaaaa.....

Dalam umPORno berlambak jenis Melayu mengaku Islam nih... tak caya tanya Hajidud Najib dengan Hajjahdud Rosmah Mansuuuuuuurrrr.... kah...kah...kah..... takpun Ketua Wanita Lembu... kak Ijat... tak pun tanya dengan member kat bawah nih.... hahahahaha.....

ISLAM... bererti kepatuhan kepada Allah sedangkan kafir atau kufur ialah keingkaran terhadap Allah.

Memanglah Muslim dan kafir sama-sama manusia dan hamba Allah, tetapi Muslim diberikan kedudukan mulia kerana mengakui Allah, sedangkan orang kafir tidak mengakui-Nya lalu kedudukannya rendah.

Allah lebih menyayangi Muslim kerana mematuhi perintah-Nya, sedangkan orang kafir dibenci kerana tidak mengakui-Nya dan mengingkari perintah-Nya, bahkan langsung tidak kenal Allah.

Oleh kerana itu, Allah menjanjikan syurga kepada orang Islam, manakala orang kafir dijanjikan neraka. Adilkannnn...!!!
"Sesungguhnya orang yang paling mulia di antaramu di sisi Allah ialah orang yang paling bertaqwa di antara kamu..." (Al-Quran, surah al-Hujurat: Ayat 13)

Ertinya, kedudukan sebenar bukanlah dinilai melalui keturunan dan suku kaum orang itu, tetapi keimanan dan ketakwaannya.
Semakin banyak pengetahuan mengenai Islam dan Allah, semakin taat kepada perintah-Nya, akan semakin tinggilah pula kedudukan dalam pandangan Allah.

Selebihnya sendiri mau ingat lahhhhh...!!!! Jangan ikut perangai betina2 nih dan perangai artis2 betina kat Malaysia nih... terutama sekali yang dapat RM11 ribu tuuuu... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP