IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Impian Gua Bertemu Allah..

>> Sunday, November 06, 2011

Selalunya selepas musim ibadah Haji di Mekah Al-Mukarahmah, pihak pengurusan Mekah akan menutup kemasukkan pelawat yang datang untuk menunaikan umrah selama 2 bulan bagi urusan pembersihan dan ntah apa2 lagilah.... (berdasarkan sumber maklumat sebelum ini, sekarang tak tau laaa... camna)

Selepas 2 bulan, mungkin dalam bulan Februari/March gua bercadang nak pergi menunaikan umrah..., daripada cerita member2 yang telah menjejakkan kaki di Tanah Arab itu, ramai yang mengatakan Pak Arab2 di sana ganas2 dan kasar2 beb... perghhhh... gua risau akan keselamatan anak bini gua.


Berdasarkan kepada gambar di atas, gua pun teringin jugak untuk mendapatkan kawalan keselamatan macam kat dalam gambar tuuuuu..., sebabnya dalam MasjidilHaram pun suasana sekarang nih dah tak selamat beb... hahahaha...

Mesti jemaah2 lain salute gileeerrrr... dengan gua beb.. (riak gilerrr..), gua tak perlu berasak-asak dengan diorang (sentuh2 kulit dengan bangsa lain nanti jangkit virus... eeee.. gelinya). Gua boleh berjalan dengan aman dan damai sambil membaca buku doa round 7 pusingan... hahahaha...

Jaminan Allah yang Mekah/Masjidilharam itu selamat, gua tak percaya beb... gua lebih percayakan Bodyguard daripada Allah beb... nanti kalau ada jemaah lain berasak-asak dekat dengan gua.. tiba2 sesat pulak gang pukida rodok gua dengan pisau... tak ke mampus gua kat situ..., kalau boleh declare mati syahid depan kaabah... ok la jugak.... boleh laaaa... gua seronot-seronot dalam syurga bersama antuya... kalau sebaliknya... amacam...???

hahaha.. gua sekadar berhati-hati jer... maklumlah gua ni kan banyak musuh.., terutama sekali dengan gang2 umporno dan gang2 pukida yang sebelum ini pernah ugut nak pijak kepala gua.... muakakakakaaaa.... gang genghis khan pun dok intai jer.. peluang nak belasah gua... mafia peranchis pun apa kurangnya... perghhhh.. keselamatan gua mesti di utamakan beb...

lu orang agak2 berapa harga pakej umrah yang lengkap dengan kawalan keselamatan tu yeeeaaaaa....??? walaupun urusan kewangan tak menjadi hal... sebab gua kan jutawang... gheta mak bapak toknenek moyang gua dari yayasan genting pun tak luak beb...

Itu tak campur lagi dengan duit komisyen ratusan juta yang lu orang dok fitnah gua selama nih...!!!!

Sooooo.... lu orang janganlah cemburu dengan gua beb.... Allah menilai niat dan hati gua... lu orang apa hal nak sibuk2...., lagi satu gua nak bagitau... dengan pakej keselamatan macam tuuuu... bermakna gua lah orang pertama dari Malaysia dan Dunia yang dapat mengerjakan umrah dalam keadaan aman damai... pasti boom gedeboooommmm... tiap2 hari masuk TV dan suratkhabar...

Lu orang jealous.....???? hahahaha... rileks aaarrr.....!!!! Allah tak bising... lu orang pulak lebih2.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP