IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Elloooo... Aneee.... Banyak Pusing Aaarrr...????

>> Sunday, November 20, 2011


Dengan orang tua nih... gua dah takda bahasa seindah kata lagi dah....

Bila dia nak padam pun gua tak tau.... takan Malaikat Maut tak mengintai orang tua nih lagiiiii.....????

Gua tanya dengan Malaikat Maut pasai apa hang tak melawat MahaFiraun tuuuuu... dok simpan buat apa lama2.... senak perut gua tengok orang tua tu makin lama makin merapu.... dah pencen pun masih dok kacau orang... memang spesies mamak kerala macam tu kaaa...????

Malaikat Maut jawap, gua dah pi intai broooo.... tapi agak sulit sikit nak stopkan jantung dia...!!!!

Gua tanya balik, pasai apa... apa yang sulitnya....???

Malaikat Maut jawap lagi; Pertama pasai Doa Allahyarham Ustaz Fadzil Noor, yang keduanya pasai jantung MahaFiraun tu bukannya original....

Kah...kah...kah.... gua bantai ketawa guling2 beb.... patut laaaa... liat sangat nyawa dia... nak kena tunggu bateri mampuih barulah si mamak kerala nih mampuih sama.... hahaha....

Selagi si mamak kerala nih hidup... selagi itulah bumi malaysia tak akan aman beb...., dah memang sikap mamak mandeliar macam tuuuu.... sejak zaman kesultanan melaka lagi... kalau lu orang tak caya cuba tanya Sultan Melaka yang sekarang nih.... si Khalil Yaakop perembat kayu balak negeri pahang.... hahaha....

Apa citer... kes dia haaaaa... ooooo... dah kowtim dengan mamak mandeliar... patut laaaa... dah jadi Sultan Melaka... dapat pulak pangkat TUN..., maka keballah dia dari apa2 tindakan undeng2.... case closed....!!!!

Itulah caranya... bagaimana umPORno menutup kes atau sesuatu isu.... aaalaaaaaaaa... contohnya macam kes Jamaludin Jarjis.... apa susahhhhh... hantar pi Amerika jadi Duta kat sana... hahahaha... raba bontot minah saleh lagi syiok kottttt.... nak mabuk2 pun takda sapa nak ambik pot.... kah...kah...kah....

Cakap pusing2 macam keling paria... ikut contoh Menteri di Jepun konon.... piiiiraaahahhhhh kepala otak tokwan belah mak tiri dia laaaaa....!!! Walau bagaimanapun..., itulah Mahafiraun agi hidup agi meraban....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP