IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dia Ingat Rakyat Bingai Macam Dia Ke...???

>> Thursday, November 24, 2011



Menteri KDN nih ada akai ka tarak.... nak bodek Amerika dan Israel pun berpada-padalah... jangan sampai mengadai kesucian Agama dan menganiayai rakyat ikut suka tok nenek diorang... mentang2 lah ada pangkat dan kuasa... dia ingat boleh buat sesuka hati dia ke...???? Bangang punya Menteri...!!!!

Jika ada segala bukti bagai didakwa... publishkan lah kepada rakyat... lu orang kan ada RTM 12345678910... tak cukup lagi... TV3 suku... tak cukup lagi... Astro pelbagai..., rakyat pun nak tau jugak beb... jangan asyik perbodohkan rakyat dengan rekayasa cerita yang macam cibaiiiii...!!!!

Gua teringat kes Sauk (Al-Maunah) bagaimana kem tentera dengan mudah dicerobohi dan beratus senjata dengan mudah diseludup keluar... nampak sangat menipunya... hahahaha...

Gua teringat juga kes molotov cocktail, parang dan petrol dalam botol plastik dijumpai di KL, lima (5) hari sebelum berlangsungnya perhimpunan Bersih 2.0, yang nih pun nampak sangat menipunya.... hahahaha...

Soal PM Malaysia bercanggah keputusan pemansuhan ISA dengan sepupu-sepapat dia gua tak mau ambik pot... pi mampuih kat dia dan segaygaynya tuuuu... kerana bagi gua kedua-duanya 2x5 jer... memang kaki pembohong rakyat.

Yang gua persoalkan sekarang nih... kenapa tak dakwa saja 13 individu tersebut di mahkamah... bicarakan dan buktikan kesalahan mereka.

Daripada perbualan video di atas kita dapat buat analisa bahawa tuduhan terhadap 13 individu yang ditangkap di Tawau, Sabah samada kes betul atau rekaan semata2. Persoalan kenapa... mengapa.. dan sebab apa... selalu bermain dalam kepala hotak gua apabila melibatkan Islam ianya akan dikaitkan dengan penganas...???

Kepada PRDM pula... kalau nak mencipta tuduhan memang teramat mudah, lu orang masih ingat bagaimana PRDM cipta tuduhan dalam kes budak 15 tahun (Aminurashid) mati ditembak di Shah Alam, polis kata apa...??? Polis kata diorang jumpa parang dalam kereta Iswara budak tuuuu.... apa punya cibai punya tuduhan nak coverline kesalahan anggota diorang...!!!!

Ahhhh.... banyak lagilah kes2 yang melibatkan OKT mati terbunuh dalam balai... semuanya dengan alasan yang mengencingkan.... hahahaha... apa lu orang sudah lupa kaaaa.... sememangnya "Melayu Mudah Lupa"... muakakakakaaaa...

So... dalam hal PRDM nih... kalau nak PRDM berubah kepada PDRM kita kena campakkan umporno/beEnd terlebih dahulu... buat perubahan keraaaajaan yang sedia ada kini... jangan biarkan PDRM seperti Pak Kaduk dan Pak Pandir yang menjadi bahan pembodohan dan alat mainan umporno abad ini, jika tidak....!!!! suatu hari nanti... mungkin lu orang atau gua... mungkin ahli keluarga lu orang atau ahli keluarga gua bakal menjadi mangsa puak2 haramjadah nih.... tak ke naya wa cakap luuuu.....!!!!

Seperti didakwa oleh salah seorang dalam video tuuuu... anak/adiknya diPAKSA... lu orang baca betul2 apa yang gua tulis nih... dan dengar betul2 percakapan dalam video tuuuu... "diPAKSA Mengaku SALAH..." hahahaha... macam tu punya undang2 gilababi pun ada kaaaa....????

Gua paling boring apabila melibatkan umat Islam pasti akan di cop sebagai pengganas... ini semua dakyah Yahudi Israel dan Amerika untuk memburukkan umat Islam dan memberi gambaran bahawa Islam itu Agama yang Ganas.

Secara simbolik ianya untuk menakut-nakutkan bangsa lain dalam 1Malaysia bahawa Islam SeMalaysia (baca PAS) adalah ganassssss..... itulah motif yang tersirat dalam isu ini. Siapakah punahsihat 1Malaysia....??? Lu orang pun tau kannnn... so tak perlulah gua bagitau... dan siapakah pula selama ini yang mencetuskan perpecahan kaum dalam negara ini... inipun lu orang pun tau jugak apa jawapannya... hahahaha...

Malaysia yang di terajui oleh beEnd/umporno berfahaman Kitab Lord Reid bersetongkol dan bersubahat dengan Yahudi Israel dan Amerika selama ini, padahal dalam waktu yang sama diorang jugaklah yang memekik terlolong kononnya mempertahan dan mendaulatkan Islam.... bangsat punya Pemimpin Melayu umporno nih.... hipokrit punya makhluk...

Namun begitu... gua masih skeptikal dengan penangkapan 13 individu yang didakwa sebagai penganas tuuuuu.... dan gua mohon keraaaaajaan beEnd dan PRDM buktikan kesahihannya ke 13 individu tersebut adalah pengganas.


Tapi gua memang tak boleh lupakan ayat2 keramat dari seorang Bapak Munafik sekoq nih.... hahaha... lu orang masih ingat atau dah lupa beb...??? kalau dah lupa meh sini gua kasi ingat balik... tapi masa tu dia belum pi Haji lagi.... kah..kah...kah.... apa dia cakap...???
"Sepertimana yang saya janjikan dalam ucapan sulung saya semasa mula-mula mengambil alih jawatan perdana menteri pada 3 April 2009, ISA akan dikaji secara komprehensif.

"Suka saya mengumumkan pada malam yang bersejarah ini, bahawa Akta Keselamatan Dalam Negeri 1960 (yakni ISA) akan dimansuhkan terus," katanya dalam ucapan perutusan khasnya sempena Hari Malaysia malam ini dan disiarkan secara langsung menerusi RTM1. - Mkini
Ok...lah... gua nak chow dulu.... nak pi suruh puak2 umporno yang konfiden gilababi setonyok-tonyoknya apabila Ulul Amri diorang si Hajidud Najib Razak announce mansuhkan ISA 15 September hari tu pi jilat balik ludah diorang.... hahahahha....

lalalalalalalalalaaaaaa.....!!!!!.....

Jika gua sebagai Pengarah Besar Syarikat... amat pantang sekali jikalau ada orang kiri kanan gua melanggar keputusan yang gua dah buat, sudah pasti gua pecat orang tu... "You're Fired".... hahahaha... hatta sepupu sepapat segaygay gua sendiri... peduli apa gua, sebabnya gua ada teloq dan gua Boss Besar...

Sedihnya dan amat mengecewakan PM 1Malaysia lu orang takda teloq walaupun dia Boss Besar 1Malaysia... muakakakakaaaa..... cakap jer... berapi-api sampai menyembur air liur.... tapi kosonggggggg bebbbbb.... hahahaha..... kanciang berterabur sejak dulu kini dan selamanya.... hahahaha...

Nota: Terimalah hakikat bahawa lu orang dan gua sekarang ini sebagai rakyat Malaysia yang berPMkan seorang PM yang takda Integriti dan Munafik Besar beb....!!!!

Assalamualaikummmmm..........!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP