IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila Bapak Munafik Bersuara..????

>> Friday, November 04, 2011

"Jangan percaya atau sebar pembohongan. Malah, anak perempuan saya tidak berada di Australia dan isteri saya (Datin Seri Rosmah Mansor) tidak membeli apapun barang kemas," kata Najib dalam Twitter terbarunya yang dipetik Bernama.
Akhbar Australia pun macam Akhbar kat Malaysia ke...????

Setahu gua akhbar kat Malaysia yang tahap kesialannya superheavy pembohong besar beb... hahaha... apa utusan melayu dan berita harian dan yang sewaktu dengannya melaporkan perkara yang benar ke berkaitan keraaaaajaan beEnd dan pemimpin2 hapraknya... tiap2 hari menipu dan perbodohkan rakyat ada laaaa... kalau berita yang betul dari akhbar gampang kat malaysia nih hanya Keputusan 4 Nombor ekor jer..., selainnya banyak sensasi dan pembohongan terlampau... hahaha...

Lu orang percaya ke dengan kenyataan Najib Razak tu.... hahaha... macam cibai jer dia punya kelentongan... muakakakaaaa....

Dah ada di Mekah pun masih nak menipu lagi si celaka nih.... camna nak dapat Haji Mabrur, macamana laaaa... orang nak percaya dengan pemimpin yang asyik menipu jer..., apa bodoh sangat si Najib nih... gua tengok dialah satu-satunya PM yang ada Twitter, Facebook... segala maklumat di hujung jari siap dengan gambar lagi beb..., apa saja yang berlaku bukan setakat di Malaysia.. di luar negara pun rakyat boleh tau laaaaa...

So.. apa lagi si Bapak Munafik tuuu... nak nafikan, hahahaha... suruh dia pi kencing Pak Arab kat Mekah jelah... bodoh punya PM.

Semalam... gua lunch dengan salah sorang "Editor" sebuah akhbar berbahasa Inggeris terkemuka negara, saja jer gua jolok dia dengan soalan pasal Rosmah Mansor dan perbelanjaannya, walau dia cuba mengelak untuk memberi komen tetapi mamat ni kata..;
"Betullah tu.. she's very lavish... tapi keluarga Najib Razak memang kaya-raya beb... duit Yayasan Noah setahun berapa juta... hasil saham dari Genting jer... dah berapa.. itu tak termasuk apa yang dikatakan komisen kapalselam RM500 juta... dan lain2 (itupun kalau betul...) cumanya boros perbelanjaan anak bini dia tak kena pada masanya kerana sekarang ini Najib berjawatan sebagai PM.. itu saja kesilapan Najib"
Itu kata mamat Editor tu... mungkin yeaaa... mungkin tidak.. maklumlah dah kerja dia dengan beEnd, dah tentu2 kena cover kannnn...???? gua 50/50 jer.. nak percaya cakap mamat tuuu... hahaha...

Gambar gua rembat dari sini...  halal jelah bro..

Berbalik kepada penafian Najib Razak pasal perbelanjaan anak bini dia di Australia tu.... gua langsung tak percaya pada Bapak Munafik nih... kerja dia asyik membohong rakyat jer..., tak kiralah dia pergi haji ke apa... itu dia punya pasal dan mampuih pi la kat dia...

Apa lu orang ingat dah pi Haji tu... semuanya yang balik ke Malaysia nih dah suci bersih belaka... piiiiraaaahhhhhh.... banyak jugak yang lebih teruk perangainya dari sebelum pergi ke Makah tuuuu..., gua yakin lu orang sendiri pun pernah ada pengalaman atau menyaksikan perangai orang2 yang bergelar Haji/Hajjah kannnn... yang jenis tu... hanya syok dengan gelaran Haji jer... tapi itulah iblis paling besar yang berselindung di sebalik gelaran Haji/Hajjah... hahaha...

Gua kalau kerat tote sepuloh kali pun... tetap takan percaya pada malaun2 yang bergelar Haji/Hajjah yang perangai/akhlak diorang totally out...., apatah lagi kalau kerat tote dua puloh kali sekalipun... kalau Najib Razak punya cakap... mintak maap banyak2 laaaa.... 999% gua tak percaya langsung... hahahaha... hancing beb.... hahahaha...

Lu orang percaya ke dengan Najib Razak...????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP