IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

BeEnd Kencing Rakyat Sabah... kah...kah...kah...!!!!

>> Friday, November 25, 2011

Bila bercerita bab Air.... puak2 lembu bangang umporno akan menuding ke Kelantan. Kononnya dah 20 tahun Air Kelantan kotor bla..bla...bla...., pundek punya umporno... dah laaaa... bab royalti minyak diorang kencing negeri kelantan... bab peruntukkan negeri pun kena kencing.... so macamana Kerajaan Negeri nak memajukan Air di Kelantan... senteng betul kepala otak lembu2 pengampu umporno nih....

Lembu2 umporno nih tak baca ke laporan bagi tahap air tercemar yang dikeluarkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia, kenapa diorang sengaja membangangkan diri lebih dari kebangangan seekor Lembu... hahahaha... Lembu pun tak bangang macam diorang semua... sebab Lembu dah pandai duduk di kondominium, sedangkan pengampu umporno nih masih lagi duduk di rumah PPRT, Setinggan dan Rumah Sarang Merpati... Ketua Cawangan jadi Ketua RELA... hahahaha... pasal tu bingai semanjang... hahahaha...

“Negeri-negeri yang menunjukkan prestasi kurang memuaskan itu ialah Kelantan, Pahang, Wilayah Persekutuan Labuan, Perak dan Perlis.

“Kandungan e-coli yang terdapat dalam air terawat yang dibekalkan oleh AKSB dinilai sebanyak 0.88 peratus. Ia lebih rendah jika dibandingkan dengan negeri Pahang (1.12 peratus), Perak (0.90 peratus), Perlis (1.21 peratus) dan Wilayah Persekutuan Labuan (1.01 peratus)”

Tahap yang tidak memuaskan ialah 4 peratus. Kandungan E-Coli dalam air di Kelantan baru 0.88%.
Punyalah buta mata dan hati lembu2 umporno tuuuu.... Pahang, Labuan, Perak dan Perlis diperintah oleh Keraaaajaan PR ke...???? Bodohnya Kementerian Kesihatan Malaysia sengaja buat fitnah pada negeri2 PR tuuu... hahahaha.... atau lembu2 umporno yang terlebih BODOH pasal tak tau bezakan mana negeri PR dan yang mana negeri beEnd... hahahaha...

Sekarang lu orang dah nampak kan... kebangangan puak2 lembu umporno yang ada otak tapi akalnya ntah kemana menghilangnya... sejibik dan setaraf dengan lembu2 Shahrizat Bukit Jalil... muakakakakaaaaaa....

Itu bila sentuh bab Air diorang tuding jari pada Kelantan, sekarang nih diorang masih lagi buta mata dan hati beb... ada mata tak boleh melihat... ada telinga semuanya tuli... sebijik macam binatang yang bernama Lembu jugak....


Kat negeri Sabah yang kaya-raya dengan hasil mahsulnya, tapi rakyatnya sendiri miskin air beb.... hahahaha... adakah selama ini negeri Sabah di perintah oleh Pakatan Rakyat (PR)... hahahaha... triple bangang lagi puak2 lembu umporno nih...

Dah laaaa... negeri Sabah tu pusat Pendatang Haram yang senang2 dapat taraf Warganegara Malaysia hasil dari projek Mahatet dengan Megat Junid dulu... sampai la ni pun projek tu masih berjalan lagi beb... Polis Sabah pulak semuanya kaki tidoq.., punyalah banyak repot di buat.. tapi satu habuk pun tarak... hahahaha.... (dah hampir 1 juta PATI dapat taraf kerakyatan)

Kepada rakyat Sabah, lu orang semua dah tau lu orang selama nih dah kena kencing dengan beEnd... so dalam PRU-13 nanti lu orang kasi campakkan itu beEnd jauh2 dalam laut cina selatan...

Lepas tu lu orang tuntut bekalan air yang bersih dari kerajaan baru... hahaha... itu Musa Aman adalah penyangak dan penyamun negeri Sabah wa cakap luuuu... satu acuan dengan Taib Mahmud... muakakakaka...
"Sabah, sebuah negeri yang memiliki pertumbuhan populasi tertinggi dalam negara hanya mampu membekal 75 peratus sahaja keperluan air penduduknya.

Sabah mempunyai bekalan air yang kedua terendah, hanya mampu membekal 75 peratus keperluan negeri dan kualiti diragui tetapi mengenakan tarif air yang paling tinggi dalam negara ini sehingga 90 sen setiap satu meter padu manakala pertumbuhan penduduk Sabah adalah paling tinggi iaitu 2.3 peratus."
Lu orang sambung baca di sini jelah, kenapa Sabah negeri kaya tapi masih miskin, sebabnya beEnd merompak segala hasil negeri Sabah selama ini. Cerita banyak pun tak guna... sebab lembu2 umporno bukannya paham pun... kerana kepala otak lembu2 umporno tu mana ada akal untuk berfikir... semuanya dah tepu... yang diorang tau buta fitnah jer.... hahahaha...!!!!!

Di mana ada beEnd di situ pasti Rakyat merempat... ingat beEnd... ingatlah kepada Perompak/Penyamun.. maka berhati2 dengan umporno/beEnd.... Perampok nombor wahid Negara.

Cuba lu orang cari (search) apa komen Ketua Audit Negara pasal Negeri Sabah.... sedihhhhh... wooooo...!!!!... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP