IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Antara Bahalol & Shahrizat Terperangkap...!!!!

>> Thursday, November 10, 2011



Petang tadi dok melepak dengan member2 umPORno kat port biasa.... hahahaha... lama jugak gua tak singgah situ, nampak jer... batang hidung gua.. terus kena kutuk kow2... cibai punya kaum... hahaha...

Lepas acara kutuk mengutuk selesai... kami sembang macam biasa beb..., dalam sembang2 borak2 tuuuu... ada laaa... rungutan dari puak2 umPORno nih dengan keadaan ekonomi semasa... harga barang naik, itu naik ini naik dan macam2 lagilah....

Gua sendiri dah tak tau nak komen apa lagi dengan puak2 nih..., bila gua suruh buat perubahan jangan sokong umPORno... diorang mulalah keluarkan hujah bangsa dan agama serta perjuangan orang dulu2... apa kejadahanya beb... gua dah lali dengan cakap2 bangang diorang semua tuuuu...

Sooooo.... apa yang boleh gua katakan kat diorang tadi... "Lu orang semua memang BAHALOL"... dah tau hidup tersepit dengan keraaaaajaan sekarang lagi mau sokong kaaaa....????

Lepas tu gua capai kunci kereta terus blah.... hahahaha... sambil berjalan menuju kereta sambil gelak2 kat diorang... hahahaha... kalau tak blah.... nahas wa cakap luuuu..... hampir 10 orang dok bersidai dan mau menanah telinga gua dengar tazkirah otai2 karat biru umporno yang bangles kat lengan macam rantai sauh kapal beb... tu tak termasuk lagi rantai emas di leher macam Mr. T dalam filem The A Team.... hahahaha....

Masuk kereta on d way balik layan pulak lagu BAHALOL kat atas tuuuu.... memang ngammmmm... dengan puak2 umPORno....!!!!

Kat bawah ni pula... gambar terbaru Sharizat Terperangkap beb.... hahahaha.... tunggu masa nak mampus jer karier politik betina mamak nih.... hahahaha....

Orang menyamun malam2...,
si mamak betina umPORno nih menyamun waktu siang... kan dah kantoi....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP