IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umPORno Johor Terdesak Beb....!!!!

>> Thursday, October 13, 2011


Kah... kah.. kah... gelak guling2 gua baca kat Malaysia Cronicle beb... hahahaha... itulah tanda-tanda yang menunjukkan betapa terdesaknya umno Johor beb.... dah takda modal, habis dikautnya.... sampai pemandu2 teksi pun dijualnya.... hahahaha...

Umporno Johor takut kehilangan kuasa beb... takut kubu kuat diorang dirampas pakatan rakyat... hahahaha... demi mengekalkan jangkahayat diorang yang dah semakin nak mampus tuuuu..., umporno negeri johor sebuah negeri kubu keramat umporno dimana sebelum2 ini jika diletakkan calon tunggul kayu atau bangkai babi sekalipun pasti umporno johor akan menang beb.... hahaha....

Jadinya... apabila dah terdesak gilababi... diorang sanggup main isu sultan dan perkauman... itulah perangai kebabian umporno sejak dulu, kini dan selama-lamanya... hahahaha...

Tapi kan... kan... kan...., gua setuju sesangat dengan apa yang Lim Guan Eng katakan tuuuu... contohnya seperti di sini. Belum apa2 hal gua dah kena ugut.... nak pijak kepala gua sesuka hati mak bapak diorang jer.... kah..kah...kah... kan dah terbukti tuuuu... gua dah cakap dengan Tan Sri... supaya bagi gua pergi audit negeri2 sebelah utara jer.... negeri2 sebelah selatan gua rasa tak selamat laaaaa... terutamanya negeri Johor... hahahaha....

Gua amat berharap Duli Yang Maha Mulia Sultan Johor dapat tegur sikit perangai rakyatnya dari kalangan umporno samseng tuuuuu... supaya jangan tunjuk samseng sangat... nanti pelancong lari beb..., macam gua dan team2 gua 3 minggu sekali turun johor, ribu riban duit habis di negeri johor beb... kami pun menyumbang kepada pendapatan negeri johor..., kalau kami buat paperwork suruh tarik keluar pelaburan dari negeri johor amacam....????


Buat rakyat johor yang tak berjemaah dengan umporno lu orang jangan marah2 ok.... gua tau kebanyakkan rakyat johor semuanya baik-baik belaka... gua salute sama lu orang semua. Tapi disebabkan kesamsengan puak2 umporno nih (nila setitik) habis nama Johor (susu sebelanga) pun mendapat malu beb...

Walaubagaimana pun, puak2 umporno (1Malaysia) bukan setakat memalukan diperingkat negeri jer.., diperingkat negara pun diorang bikin malu beb... satu donia tahu tahap korupsi Malaysia macamana...???

Semua orang tahu skandal kapal selam tak boleh menyelam dah bersidang di mahkamah Peranchis..!!! Kot dia boleh kowtim G to G tak tahu lah.... macam kowtimnya dia di Malaysia nih... hahahaha...

Satu donia tahu kisah Minah Monggol diletupkan tanpa sebab di Malaysia jugak... banyak lagilah yang satu donia sudah tahu...

hahaha... kat atas tuuuu... di peringkat negara beb... donia sudah sedia maklum tentang Malaysia... di peringkat negeri...????

1Malaysia tahu umporno Terengganu "Natang" kan Sultan Terengganu pasal tak ikut kemahuan diorang dalam melantik Menteri Besar tahun 2008 dulu....

1Malaysia tahu bagaimana umporno menghina Sultan2/Raja2 sejak zaman Mantan Presidennya si Mahatet Firaun tuuuu....

1Malaysia tahu siapa yang win-win situations mengadai Pulau Batu Putih dan Tanjung Pagar kepada saudara mara Lim Guan Eng.... muakakakakaka....

1Malaysia tahu apa lagiiiii.... lu orang sendiri mau ingat laaaaaa... dan yang paling gempak satu donia dan satu Malaysia tahu kat Malaysia ada Mak Badak Betina sekoq yang peghabis duit rakyat ikut suka mak bapak dia... hahahaha.... mak badak pergi bercuti ziarah mak kanggaroo sampai peghabis duit rakyat 1 juta hengget... memang mak gilababi betui wa cakap luuuu... hahahaha...

Bab peghabis duit rakyat untuk mak badak pergi bercuti takda ka... mana2 badan NGO bawah naungan umporno nak berdemo dengan songkok tinggi 3 jengkal mendesak penjelasan dari JPM.... hahahaha... oooohhhh... demi mak badak pergi bercuti takpaaaaa...... kira halal jelah yeaaaaa... kalau begitu gayanya puak2 umporno nih boleh dikatakan sudah terlebih wala kepada pemimpin dari puak2 PAS.... hahaha....

Kalau lu orang masih ingat kisah kes dadah bernilai 48juta hengget yang hilang dari Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Johor Bahru dua tiga tahun lepas... hahaha... dadah bernilai jutaan hengget boleh hilang dari dalam balai... lu orang fikir2 selamatkah negeri johor... kah..kah...kah...

Itulah pasal... gua katakan itu semua provokasi murahan puak2 laknat umporno nak mengheret Sultan Johor (istana) dalam kancah politik haramjadah diorang, gua harap Sultan Johor tidak mudah diperbodohkan oleh mangkuk2 jamban umporno johor yang berselindung dengan pelbagai nama NGO.... hahahaha...

Diorang tu semua (umporno) adalah bangsat celaka besar kepada negeri, negara, bangsa dan agama.... hahahaha... sebenarnya umporno nih nak melalak meraung terpekik terlolong atas nama umporno dah tak boleh... pasal nama umporno dah busuk sampai ke usus... hahaha... itu mantan presiden umporno yang cakapppppp.... hahahaha... bukan gua ekkkk.... jangan nak salahkan gua pulak.... kah..kah...kah...

Sebab itulah puak2 umporno nih pergunakan nama badan2 NGO untuk buat pelbagai desakkan dan tuntutan dengan pergunakan nama Sultan.... perghhhhh... kononnya dioranglah pembela Sultan... kuang... kuang... kuang...... sungguh keji dan jijik sekali permainan kotor umporno nih....

Selainnya lu orang fikirlah sendiri.... apakah jenis sifat kebinatangan yang ada pada umporno nih....???? Siput Babi pun geleng kepala wa cakap luuuu... tengok perangai umporno johor.... hahahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP