IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umPorNo Derhaka Allah OK... Derhaka Raja2 Boleh...!!!!

>> Monday, October 17, 2011



Kah...kah...kah.... letih aarrr... nak melayan kerenah "Melayu Mudah Lupa" nih...

Tapi gua agak2 laaa... masa Mahatet bagi ucapan nih... Brahim Ali belum tubuhkan Perkosa lagi kot... kalau tidak pasti kompom Mahatet kena luku kepala dengan gang2 Perkosa... hahahaha...

Errrhhhh... NGO-NGO yang nak berHIMPUN dan puak yang berhimpun atas nama "Himpunan Aman Melayu Muda Johor" dah tengok belum video nih.... kih..kih...kih... nak jugak tengok macamana diorang nak protes cakap2 mahatet nih... bukan kaaa... si Mahatet nih Tok Wan umporno semua... hahaha....

Dan kemana perginya bangsat2 yang menyelar Prof. Aziz Bari yang kononnya menghina Raja2, adoooooyyyaaaiiii... kalau kena kat orang lain, bercemperalah puak2 umporno terkinja2 membela institusi Raja2, sampai terangkat songkok tinggi 3 jengkal diorang.

Apabila... terkena kat batang hidung sendiri.., semuanya diam menikus... songkok tiga jengkal sumbat simpan celah kangkang buat cuci taik cipalat masing2... hahaha... umporno... umporno... tak sudah2 dengan perangai hipokrit lu orang...

Berlakon jer... lebih... hahahaha...

Rembatan sepenuhnya dari Portal Bicara Online.

Nota: Yang dalam klip video tu... (Mahatet) melayu ke...???

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP