IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sekali Ini Rosmah Mansor Betul2 Lunyai... !!!!

>> Wednesday, October 05, 2011

"Cuba lihat muka ini... adakah muka penipu...???"

Itulah ungkapan ucapan Rosmah Mansor suatu ketika dahulu dalam satu majlis apa ntah.... hahahaha... bagi gua pulak bukan setakat muka penipu jer.., muka penyangak, muka pembaziran wang rakyat/keraaajaan, muka tak tau malu pasal berlagak mengalahkan PM dan bermuka-muka pun yeaaa.. jugak.. kah...kah...kah...

Yang gua tau peberet gua kueh seri muka... hahahaha... kalau takat muka Rosmah Mansor... pi mampuih laaaa.... tak hengin gua.... hahahaha...

Berkaitan dengan isu cincin 24 juta hengget, Rosmah Mansor juga pernah memberi kenyataan yang berbunyi "saya telah menabung sejak kecil lagi" (tetapi dalam perihal kenyataan ini gua sendiri tak berapa pasti samada ianya benar atau tidak)

Secara keseluruhannya berkaitan Rosmah Mansor nih memang gua tak percayakan pelempuan nih melebihi 110% hahaha... seawal dia menjadi perampas suami orang (Janda Najib) hinggalah bergelar Fat Lady of Malaysia (Flom) muakakakaka.... manyak rakus wooooo... ini pelempuan... hehehe...

Kadang2 apabila duduk dengan puak2 umporno pun... apabila sebut jer... Rosmah Mansor, masing2 mencebekkan bibir tanda menyampah... itu tak termasuk yang maki hamun benda dalam kain kat pelempuan tuuuu... betapa puaka dan kroniknya perkataan atau nama Rosmah Mansor pada telinga puak2 umporno... hahaha...

Berbalik kepada tajuk entry ini.... kenapa gua katakan sekali ini minah nih pasti lunyai... sebabnya esok satu risalah berkaitan cincin 24 juta hengget akan di edarkan pada 1Malaysia, walau dalam Parlimen pihak keraaaaaajaan melalui lembunya yang bernama Nazri Botak;

Kenyataan kerajaan bahawa wujudnya cincin bernilai AS$24 juta yang dikaitkan dengan isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor secara tidak langsung membuktikan satu pembaziran dan ketirisan luar biasa telah dilakukan, ujar Ahli Parlimen Kuala Langat Abdullah Sani Abdul Hamid.

"Ini membuktikan bahawa Barisan Nasional tidak boleh dipercayai dalam menyatakan kebenaran, maka dengan kenyataan ini juga membuktikan Barisan Nasional satu kepimpinan yang korup, membazir dan tidak memikirkan keperluan tabungan untuk rakyat, ianya suatu yang menjijikan." katanya

Beliau berata demikian ketia ditemui TVSelangor diluar Dewan Rakyat, Parlimen Malaysia, hari ini bagi mengulas kenyataan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz berhubung pembelian cincin AS$24 juta yang membabitkan isteri Perdana Menteri.

Esok risalah berkaitan Cincin 24 juta hengget mainan Rosmah Mansor akan di edarkan, dan minta tolong pada semua untuk meluaskan lagi penyebarannya hingga kepada makcik pakcik Felda dan segala cerok kampung yang selama ini diperbodohkan oleh barisan nasional dan umporno.

Biar diorang tau Rosmah Mansor tu bini siapa... hahahaha..., samada diorang nak simpan atau terajang puak2 umporno itu semua... biarlah diorang terjemahkannya dalam PRU-13 nanti.

Kasi mampus sama umno dan barisan nasional.....!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP