IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Raba Tetek Best Apa...!!!!

>> Thursday, October 20, 2011

Gua tak mau cerita bab "Raba Tetek" beb....

Gua tak mau cerita bab "Anak Haramjadah bernama PapaRogol" tuuuu... memang dia nih terkenal dengan fitnah2 seks tahap gilababi... mungkin apakah kehidupan seks dia tak sempurna agaknya.. atau bini dia kurang mantop di ranjang... pasal tu dalam kepala hotak asyik.. seks... seks... seks.... hahahaha...

Gua nak cerita pasal kelembapan kepala hotak Lim Guan Eng, bukti bertulis sudah ada... bukti bergambar sudah ada... so apa tunggu lagi, buat laaaa... repot Polis, kasi lunyai sama itu kaki fitnah beb.... once and for all...

Ohhhh.... itu kaki fitnah kemaruk seks kebal dari segi undang2 ekkkk..., bagi gua tak jadi hal. Sesiapa yang rapat dengan Lim Guan Eng tolong paksa dia pi buat Polis Repot dulu as a formaliti. Jikalau Polis tak ambil tindakan terhadap kaki Fitnah Seks tuuuu.... maknanya Polis Bacul beb.... hahahaha...

hehehe... dalam masa 2 minggu (14 hari) Polis tak ambil tindakan... maka hebahkan kepada semua penyokong PR 1Malaysia untuk membantu buat repot polis atas tuduhan fitnah tersebut.... jom kita lawan jumlah repot polis yang telah dibuat oleh penyokong penchachai terhadap Mat Sabu.... hahahaha... hampir 1000 repot polis beb pasal isu komunis - Mat Sabu...

Jikalau melebihi 1000 laporan polis di buat dan pihak polis masih tak ambil tindakan, maka gunakan pula desakan untuk memaksa polis ambil juga tindakan... biar sampai ke Agung pun takpa, hahaha... biar 1 dunia tau... polis malaysia kerja untuk umporno... bukannya untuk rakyat.... biar 1Malaysia tau Polis di bela sepenuhnya oleh umporno... dan biar 1Malaysia camkan muka kaki fitnah tuuuu... famous gileeerrrr... si paparogol tu nanti wa cakap luuuu... mana2 pegi mesti orang ramai minta autograft dia... muakakakakaaaa...

Dan jangan lupa juga laporan polis terhadap Anak Beruk Oxford... takda akal tuuuu...., kenyataan twitter dia pun sudah cukup untuk mensekskan dia kow...kow...sat.... hahahaha... itu pun ada hati nak jadi menteri... hahaha... menteri senteng beb...

Aduyaaaaiiii.... puak2 al-munafikun nih tak serik2 dok cipta isu fitnah kat pemimpin PR... gua manyak hairan aarrr... dengan kerja politik kotor diorang nih...., sebelum ini seminggu dua yang lepas diorang fitnah Khalid Samad di sini. Kali ini Lim Guan Eng pulak dah..., apa diorang nih tak takut dosa ke....????

Itupun ramai jugak yang masih berminat dengan blog seks si PapaRogol tuuuuuuuu..... muakakakakaaaa.... patut la minda pembaca diorang sama jer tahapnya dengan diorang... sama2 sukarela diperbodohkan oleh umporno... sebab umporno memang suka kalau ramai penchachai yang bodoh2... senang nak kontrol beb... hahahaha...

Perghhh... cun jugak awek nih... anak cina hong kong ke... patut laaa.. si paparogol tu berahi beb... sebab dia dok stim sorang2 tak dapat..., so dia fitnah kat orang lain... hahahaha... memang dasar kaki fitnah tahap super-ultra melayu umporno... hahaha... 

Mulanya gua nak letak gambar paparogol tuuuu... sebab entry nih berkisah pasal kejahatan dia, tapi bila ingatkan balik gambar dia jenis muka tak sudah.. bikin sial jer... kat blog gua.. apa barang beb..., so gua letaklah gambar anak cina nih.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP