IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Penyangak Wang Rakyat...!!!!

>> Wednesday, October 05, 2011

Binatang betuiiii.... keraaaaajaan mangkuk hayun beEnd berPMkan Najib Razak nih, lu orang baca kat bawah tu, diorang seronok2 pergi bercuti gunakan duit rakyat tanpa rasa bersalah...???

Memekik terlalak terlolong sampai menyembur tempias air liur nasihatkan rakyat berbelanja secara berhemah, berjimat cermat bla... bla.. bla.... sedangkan diorang sendiri tak tau nak berjimat dan berbelanja dengan berhemah... memang cibai dan keparat bangsat2 tu semua.... memang haramjadah wa cakap luuu...!!!! 

KUALA LUMPUR, 4 Okt: Sebanyak RM9 juta telah dibelanjakan bagi menyewa sebuah pesawat Airbus A319-IIX yang diguna Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sewaktu percutiannya di Perth Australia.

Nurul yang melalui soalannya meminta kerajaan menjelaskan siapa pemilik pesawat tersebut yang telah digunakan oleh Najib sewaktu percutiannya di Perth, Australia serta kekerapan penggunaannya dan kos yang telah dibelanjakan.

Nazri juga memberitahu bagi tempoh Januari sehingga Ogos 2011, kekerapan penggunaan pesawat adalah meliputi 155 sektor di dalam dan luar negara dengan kos penggunaan berjumlah RM9.1 juta yang meliputi kos bahan api pesawat, caj tempat dan kendali, sajian serta logistik krew pesawat.

HarakahDaily.

Ntah laaaa... gua sebenarnya dah takda bahasa terindah lagi buat penyangak2 besar negara nih...., diorang buat duit keraaaajaan hasil wang cukai dari rakyat dan kutipan2 dari pelbagai sumber cukai lagi macam gheta mak bapak diorang... memang bangsat haramjadah betuiiiii... ikutkan hati gua mau jer... gua maki carut benda dalam kain pada penyangak2 bangsat nih semua...

Itu baru pembaziran untuk penyangak2 bangsat nih bercuti, pembaziran lain2 macamana pulak...??? Buat Istana sampai 800 juta hengget... untuk tempat berteduh 2 - 3 kerat makhluk, bagi elaun kat keraaaaaabat keraaaaabat.... sampai anak cucu cicit pun dapat..., yang jadi janda pun dapat jugakkkkk... apa kejadahnya laaaa....

Sedangkan rakyat banyak lagi yang merempat... hinggakan sampai meminta2 dengan gereja dan pertubuhan bukan agama Islam. Kalau cakap lebih2 nanti... ada pulak yang kata tak tau hormat Pemimpin, Raja2 dan Sultan... hakikatnya hati memang bengkek dengan pembaziran diorang semua.

Harga barangan meningkat dan kesempitan hidup marhaen ada diorang rasa....??? Tadak... beb... yang diorang tau... bila lapar makanan dah terhidang... nak terberak... duduk/cangkung jer..., rakyat pulak terpaksa mengikat perut kerja siang malam hidup terkais2 mencari duit belanja makan esok dan lusa.

9 juta hengget... buta2 jer dibazirkan untuk kepentingan peribadi diorang, kalau nak pergi bercuti sekalipun... apa diorang nih tak boleh naik pesawat biasa ke..??? Apa perlu ke.. sewa pesawat khas...??? Kalau macam tu bila dah mampus nanti kena pakai kain kapan khas buat 7 lapis dan kambus...???

Ntah laaa.. apa yang special sangat dengan penyangak2 besar wang rakyat nih....???? Apa yang gua tau diorang pun sama juga macam makhluk manusia2 yang lain, keluar dari lubang yang kotor mati nanti pun jadi bangkai dan di makan oleh ulat dan serangga yang kotor... so apa yang mulia sangatnya....????

So... lu orang nak simpan lagi ke... pemimpin2 bangsat yang suka2 membazirkan duit rakyat sesuka hati diorang.... lu orang fikirlah sendiri beb... dan terjemahkannya dalam PRU-13 nanti.

Campakkan pemimpin penyangak nih jauh2... biar diorang mampus terus lagi bagus..... bangsat haramjadah punya pemimpin...!!!! Kecik2 tak nak mampus dah besar jadi pemimpin menyusahkan rakyat...!!!!

Akhir sekali..., bagi gua manusia2 yang memilih pemimpin sebeginilah orang yang paling bodoh dan bangang dalam dunia nih....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP