IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mereka Itu Adalah Profesor Bangsat...!!!!

>> Wednesday, October 05, 2011

Walllaaaweeiiiii.... adakah gua bermimpi... atau gua masih mamai lagi nih.... lu orang tolong pelempang muka gua sekarang nih... tolong sedarkan gua... hahahaha....

Terperanjat baboon beb... di buatnya, atau lu orang tolong gua pelempang muka Mat Cowboy Sembab nih... hahahaha... dia melalut atau gua yang tersilap atau Anak Kling, Prof. KKK dan Rahmah Adam yang bodoh dalam hal sejarah nih... kah...kah...kah...


Timbalan perdana menteri Muhyiddin Yassin hari ini menafikan pandangan pakar sejarah bahawa Malaysia tidak pernah dijajah.

Muhyiddin berkata pendirian kerajaan adalah demikian walau sebelum ini didebatkan bahawa negara masih ditadbir oleh sultan, walaupun dengan nasihat British.

"Sebabnya kita tahu bahawa kita dijajah. Dalam sejarah dulu residen British atau penasihat pada waktu itu beri nasihat kepada raja.

"Dan dalam konteks ini, nasihat pesuruhjaya atau residen itu perlu diterima.

"Bermakna walaupun ada (sultan) itu tetapi dia tidak bebas, dia terpaksa mengikut apa yang dianjurkan pihak (British).

"Atas dasar itulah kita kata kita harus berjuang untuk memerdekakan negara," katanya ketika menjawab satu soalan tambahan daripada Azmin Ali (PKR-Gombak) di Dewan Rakyat hari ini.

Katanya lagi atas sebab itu, isu yang mencetus kontroversi sebelum ini, tidak harus didebatkan dengan lebih panjang lebar.
Dengan kenyataan TPM tu... maka dengan ini gua mencadangkan supaya taraf/gelaran Profesor Emeritus, Profesor Kangkung yang disandang dan bergelar Pakar Sejarah tuuuu... di lucutkan dengan serta merta kerana telah menyalahgunakan gelaran Profesor mereka itu untuk memPERBODOHkan Rakyat Malaysia.

Mereka ini adalah anjing2 pencacai kepada umporno yang bodoh lagi membodohkan... kalau nampak muka2 pencacai nih... lu orang ludah jer... tak pun buat2 nak kutip batu... for sure diorang akan lari macam anjing kurap belakang lorong... kah...kah...kah...

Mereka2 itu selayaknya bergelar Profesor2 Bangsat... jenis muka bertampal kulit babi 14 inci...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP