IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Iblis umporno Bermaharajalela...????

>> Thursday, October 20, 2011

hahaha... kalau lu orang nak tau apa makna Maswath umporno lu orang klik kat sini dulu..., baru boleh faham beb..

Kali ini si Maswath umporno buat hal lagi.... memang tak habis2 menyesatkan orang.... lu klik kat sini pulak. Orang yang dah meninggal dunia pun dia nak fitnah... apa punya haramjadah laaaa... makhluk iblis nih...!!!!

Itu pasal laaaaa.. gua katakan Polis, SPRM, SPR, JPN dan banyak lagi Agensi Keraaaajaan makan gaji dengan umporno... pasal senang2 jer... si iblis nih boleh dapat maklumat sulit SPRM.

Sebab itulah jugak Allah SWT... melaknat Iblis kerana perangainya terlalu jahat bangat.... setakat orang yang hidup pun dia takda sekelumit pun perasaan berdosa untuk cipta fitnah... inikan pulak orang yang dah mati...!!!


Dah laaaaa... gua malas nak komen banyak2 pasal iblis nih... gua hanya mohon supaya LGE dan Keluarga Allahyarham Sarbaini kemukakan saman jer... kepada iblis tu... dan kawan dia yang berketurunan Indon kat Penang tuuuu.... kasi ajar sikit sama diorang langit tu tinggi ke rendah.... hahahaha...

Suatu hari nanti pasti Allah SWT akan bagi bayaran cash pada iblis dunia nih...., kepada Bapak Iblis yang original bernama Maswath tuuuuu... harap lu bersabar jelah... pasal pengikut luuuu... dah takeover semua kerja luuuu... dan gua harap lu berasa bangga kerana berjaya mendidik bangsa umporno dulu, kini dan selamanya.... bravo... maswath.. bravo maswath...

Selalunya orang akan mendoakan supaya diberikan hidayah kepada makhluk2 sebegini, tetapi kalau dah bernama Iblis tu... gua rasa tak perlukan doa sebegitu.. kerana Allah dah berjanji tempat iblis sememangnya dah kompom dalam neraka.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP