IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bukti Melayu Di Perbodohkan Oleh Mamak Sial...!!!!

>> Monday, October 03, 2011

Sumber: Milosuam.


Woooiiii.... mangkuk berayun tingkat bertingkat tingkat... awat laaaa... hang bodoh sangat oooiiii.... sampai kena perbodoh dengan gang mamak pulau pinang.... muakakaka.... inilah muka budak melayu Penaga yang telah dibangangkan oleh gang mamak yang cuba menukar identiti mereka sebagai melayu umno... kah... kah... kah....

Untuk pengetahuan lu orang, Adun Penaga adalah Ketua Pembangkang Pulau Pinang... ntah apa ke nama haramjadah tua kutuk tuuuu... gua tak ambik pottttt.... Ahli Parlimennya pulak... adalah Pak Tidoq... pun nama dia malas gua nak ambik potttt.... gua yakin lu orang pun kenal siapa Pak Tidoq nih... kawasan tu adalah kubu kuat umnoporno yahudi laknatullah....

Segala permohonan/bantuan yang budak mangkuk ayun tu mintak sudah tentulah melalui wakil rakyat dalam kawasan dia... tapi tak di layan dan malaun tu pun kecewa.... nampaknya Adun Penaga aka Ketua Pembangkang Penang memang tak buat kerja dan tak boleh di harap langsung beb... rakyat dalam kawasan dia pun tak boleh nak tolong, bodoh jugak orang penaga yeaaaaa... pasal memberi undi kepada wakil rakyat PAS yang tak tau buat kerja.... hahahaha...

Paling tak boleh blah dalam isu nih.... kebebalan dan ketololan yang gua nampak pada budak mangkuk ayun kat atas tuuuu...di mana kononnya telah keluar dari parti PAS dan masuk umporno kerana kecewa dengan Adun kawasan dia.... hahahaha... sedangkan dia orang Penaga, Pulau Pinang beb.... 

Nanti lu orang nonton laaaaa.... video youtube kat bawah nih, macamana gang mamak penang mengambil kesempatan membodohkan orang melayu....



Dan dalam video itu juga menunjukkan muka2 mamak haramjadah yang popular dan selalu masuk suratkhabaq dan TV... sedang memperbodohkan orang2 melayu penaga/pulau pinang.... hahahaha...

Hinggakan adegan pembodohan inipun terpalit juga kepada TV3 suku.... hahahaha... gua sangkakan TV3 suku nih cerdik... rupa-rupanya sama jugak bodohnya dengan bangsa2 melayu yang seangkatan dengannya....

Bukti pembodohan dah jelas depan mata.... dan sampai bila laaaa... bangsa melayu penang sanggup diperbodohkan oleh gang mamak, TV3 suku dan bangsa umnoporno yahudi laknatullah nih....

Woooiiii... Melayu2 Penang... lu orang bukalah mata... bukalah minda sedarlah diri "Jangan Sampai DiPerbodohkan oleh Mamak2 Gila Kuasa kat Penang tuuuu..."... kenapalah bodoh sangat oooiiiiii....

Kat bawah ni ada satu lagi bagaimana modus operandi bangsa mamak mandeliar perbodohkan orang ramai... jom nonton... baaaeeekkkkkk... punya lakonan... hahahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP