IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bodohnya Bangsa UmporNo...!!!!

>> Wednesday, October 26, 2011

Ini mungkin entry terakhir gua pada malam ini, hari ini dan minggu ini, esok gua nak pi bercuti satu family melawat Universal Studio Singapore... ramai yang kata gempak dan best gilerrrr..., sebelum gua blah esok ke negara komunis Lee Kwan Yew, gua nak berkongsi gebang lahanat puak2 umPORno siang tadi berkaitan mempertahankan kedaulatan raja2... macam cibai jerrr... puak2 nih punya sembang...

Sembang pertahankan kedaulatan raja2... gua boleh terima lagi, sembang pertahankan melayu... gua boleh tadah jer telinga... bila sembang bab pertahankan agama... gua tak boleh tahan beb.. mana taknya.. dalam bercakap soal pertahankan agama sempat lagi menyelit esok nak chai nombor apa...??? Bangang kapiaq jahiliah punya melayu umporno yahudi nih.... hahahaha...

Gua cukup... cukup.. cukup... menyampah dengan hipokrasi umPORno dalam soal bodek dan pertahankan raja2, bangsa melayu dan agama, kononnya dioranglah pembela dan benteng kepada kedaulatan raja2... padahal dalam waktu yang sama juga, puak2 bangsat pemimpin/ahli berbangsa melayu umPORno inilah juga BAPAK PENDERHAKA kepada raja2 melayu... perrrgghhh.... DASAR HIPOKRIT peringkat tertinggi...


Gua berharap dengan pertabalan Sultan Kedah sebagai Yang Di Pertuan Agung pada Disember ini akan merubah sedikit senario politik dan pemerintahan negara, dan adanya perubahan kerajaan dalam PRU-13 nanti. Insyallah....

Cukuplah 54 tahun kerajaan haramjadah barisan nasional bersama pemimpin2 korupnya terajui negara ini sampai hampir bankrup di buatnya, setiap tahun pasti ada pembaziran wang rakyat yang di kaut oleh mereka. Malahan hutang negara semakin meningkat dan tahap ekonomi negara bukannya semakin baik, malahan bertambah tenat.

Laporan Ketua Audit Negara telah membuktikan betapa rakusnya pembaziran yang dilakukan oleh keraaaajaan barisan nasional setiap tahun... tetapi itu semua tidak dapat membuka mata dan hati puak2 ahli umporno yang setia membabi buta akibat tertelan pil pembodohan yang diberikan oleh pemimpin2 mereka, sebab itulah pemimpin2 umporno suka kepada ahli2 yang bodoh... senang nak urus beb... hahahaha...

Itu bab mengampu dan menderhaka raja2.., belum lagi bagaimana puak2 lahanat pemimpin bangsa umPORno yahudi laknatullah apco nih permainkan Agama dan direstui oleh ahlinya yang seramai lebih 3 juta orang tuuu.., takda sekoq pun di antara ahlinya yang membantah, waima nak angkat sepanduk berdemo dan sebagainya... semuanya macam lembu di cucuk hidung senyap membisu... sedangkan penghinaan demi penghinaan terhadap agama di ucapkan oleh pemimpin parti diorang yang mungkin matinya nanti sebagaimana Gaddafi, Kamal Artatuk ataupun Ariel Sharon.

Buat puak2 bangang umporno... "Islam tak perlukan Bangsa Melayu untuk Hidup"

Sedangkan... bukti depan mata sudah ada iaitu si Mahafiraun Mahatet yang masih tak mati2 lagi..., ntah bila nak mati gua pun tak tau... hahahaha... lagi lama hidup lagi menyusahkan rakyat malaysia jer... dah bersara buat la cara bersara... ini tidak... masih nak menyemak dengan politik malaysia... lagi dia menyemak... lagi terserlah lendir2 lama dia dan yang paling ketara gua nampak dah bertambah nyanyok... eloklah tu biar dia melihat hasil perbuatan kotor sepanjang pemerintahannya selama 22 tahun jadi Raja kepada segala Raja2 Melayu... hahahaha...

Correct... Correct... Correct.... pi mampuih laaaa... dengan keraaaajaan barisan nasional dan umno "Pengkhianat Bangsa dan Agama"...!!!!

Sebelum gua blah... suka kiranya gua tinggalkan pesanan di bawah ini buat puak2 umPORno dan generasi sekarang ini untuk berfikir siapakah penderhaka kepada raja2 melayu dan siapakah pengkhianat sebenar kepada Bangsa dan Agama...????
Al-Marhum Ustaz Fadhil Noor pernah berkata:

"Jangan kita buang baju besi yang ada pada Sultan dan pakaikan pada UMNO kerana UMNO memang sudah kebal." Lalu berulanglah sejarah Raja Melaka, kerana Si Ketol dan Raja Mandaliar yang menjadi biang keladi habis luluh lantak seluruh pemerintahan..!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP