IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangga Jadi Ahli Neraka...!!!!

>> Friday, October 14, 2011


Ekkk... ekkk... leeee....

Apa yang megah sangat dengan artis masuk umno nih... lantak pi laaaaa... diorang nak masuk dalam tong taik ke atau lubang jamban sekalipun....

Umum dah tau yang umporno tu dah busuk sampai ke usus... kotor sekotor kotornya... jadi tak perlu nak kecoh laaaa... kalau artis masuk umporno sekalipun.... hahahah.... yang perlu di ingat umno itu parti haramjadah perosak bangsa dan agama.

Dan perlu di ingat juga kehidupan kebanyakkan artis itu pun penuh dengan segala hal/perkara haramjadah yang menuju ke pintu2 neraka.... majoriti artis itu terutamanya pelakon mana kenal halal haram beb... maka eloklah diorang masuk umporno... berasal dari kehidupan jahiliyah masuk ke parti haramjadah yang dosa pahala semuanya diorang langgar.... so pi mampuih laaaa... kat diorang...

Lainlah.... kalau daripada kehidupan jahiliyah yang penuh dosa maksiat tu berhijrah ke arah kehidupan yang lebih baik.... dengan mendalami Islam dan dengan populariti yang ada..., diorang menyeru kepada amal makruf nahi mungkar... tak perlu nak masuk parti PAS pun tak apa... sekadar bergerak atas landasan dakwah pun dah memadai...

Yeeaaahhhh,,, gua pun layan jugak muzik... layan jugak Rock.... tapi ada batasannya..., lu tengok si Awie, Adam dan Zed Zaidi tuuuu... kadang kala dengan rantai leher... dengan bangles... rambut sekejap kuning sekejap perang... boleh bawak Solat ke...??? Mandi wajib pun tak sah beb...!!!!

Si Adam tu pulak yang ramai betina2 remaja tergila-gilakan tuuuu... patut laaa.. ramai remaja sekarang mengucap syahadah pun tak tau... itu yang nak dijadikan role model... hahaha.. role model terjun neraka jahanam boleh laaaaa....

Dah tu berlakon peluk betina sana betina sini... bini orang pun kena peluk... dalam Islam ada ke benda tu semua.... hahahaha.... halal haram semua tolak tepi atas alasan berlakon.... sendiri mau ingat laaaa...

So cakap banyak tak mau.... bagi gua dunia artis dunia neraka.... takda yang membanggakan melainkan dunia yang penuh dengan maksiat.

Kecuali diorang bertaubat nasuha sebelum mata diorang dipejamkan buat selama-lamanya.... innalillah....

Perghhhh... artis masuk umporno pun nak kecoh satu malaya... bodohnya puak2 melayu yang mengaku beragama Islam nih.... 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP