IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing Haramjadah Di Kenal Pasti..???

>> Thursday, October 06, 2011

KUALA LUMPUR, 5 Okt — Polis telah mengenal pasti anggota yang dipercayai telah mengambil tindakan di luar garis panduan operasi polis (SOP) ketika melaksanakan penguatkuasaan penyuraian perhimpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur Datuk Ku Chin Wah berkata siasatan dalaman telah dijalankan dan anggota berkenaan sedang dalam proses untuk diambil tindakan disiplin.

“Kita telah mengenal pasti seorang anggota yang menutup mulut menggunakan sapu tangan di dalam video yang kita ambil dalam internet dan tindakan disiplin akan diambil terhadapnya,” katanya kepada pemberita. - MInsider

Punyalah banyak anjing yang berkeliaran dan menganas macam binatang buas tempohari, hanya sekoq jer yang dikenal pasti..??? Inikah rupa anjing yang pakai topeng sapu tangan tuuuu... hahaha... mampus wa cakap luuuu...

Gua nak cadangkan pada Ku Chin Wah supaya gari tangan anjing nih kat jalan tuanku abdul rahman selama 24 jam... hahaha.. tujuannya supaya setiap orang yang lalu lalang di situ luku kepala dia, terajang atau bagi pelempang sorang sedas... biar dia ada akai sikit...

Kalau boleh biar anjing nih mampus bergari kat situ... lepas tu campak bangkai dia dalam sungai klang... memang dasar anjing peliharaan bangsat haramjadah...!!!!

Tapi gua tetap tak puashati... pasal jika benar anjing yang kat atas tu yang di maksudkan, bagaimana pulak dengan anjing gemuk terlebih makan bangkai kat bawah nih... hahahaha...

Yang nih pun mau kasi tarok kow..kow.. punya... wakakakakaaaa.... mau tengok dia masih boleh ketawa atau nangis merayu minta nyawa... ini lagi sekoq bangsat haramjadah punya anjing gemok nih...

Walau apa pun... seperti biasalah kan... hanya anjing2 bawahan jer... yang kena sumpah menjadi kambing hitam, sedangkan banyak lagi anjing2 yang buat kerja haramjadah pada 9 Julai 2011 terlepas bebas, errrr... bagaimana pula dengan anjing-anjing atasan yang cakap pusing2 kelentong sana sini... sudah terlepas bebas kah... hahahaha...

Kepada anjing2 yang bertugas pada 9 Julai 2011 (hari Bersih 2.0) gua mau kasi pesanan kat lu orang semua... hahahaha...

"Lain kali berkhidmat untuk rakyat
bukannya berkhidmat untuk umporno/beEnd haramjadah.....!!!!"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP