IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Tukar Jangan Tak Tukar...!!!!

>> Tuesday, September 20, 2011

Sebelum lu orang teruskan pembacaan di blog gilababi nih... gua ada satu permintaan. Gua nak minta lu orang berdiri tegak sejibik macam lu orang pernah berdiri tegak sewaktu perhimpunan pada zaman persekolahan dolu-dolu... hahaha...

Dan.... dengan kiraan 3... 2... 1... lu orang tekan play kat klip video di bawah tu... serta ikut menyayi bersama2..., siapa yang tak ikut nyanyi maknanya tak menghormati negara dan boleh di anggap sebagai pengkhianat negara...

Kiraan... 3... 2... 1... tekan butang play (cepat... cepat...cepat...)



Kalau bab ciplak menciplak nih.... kalau bab putaq belit sejarah nih... beEnd memang handal beb, dah ciplak lepas tu mengaku dioranglah pelopor dan penciptanya... sampai bergaduh2 pun diorang sanggup kah...kah...kah...

Macam yang selalu gua katakan jenis mentaliti melayu yang suka meniru hak cipta orang lain... jenis muka tampal kulit babi 14 inci... itulah beEnd... hehehe...

Bukan setakat bendera jer... patut di tukar, gua pun sokong jugak kalau ditukarkan bendera tu sebab ianya melambangkan beEnd... lagipun disebabkan kecelaruan membezakan bendera yang hampir2 sama dengan bendera negara paksi kejahatan Amerika jugalah seorang rakyat Malaysia terkorban baru2 ini....

Kalau yang terkorban tu... si anak mamak Samsudeen... yang berbangsa mamakelayu pi mampuih laaaa.. kat dia, boleh jugak gua buat kenduri pulut kuning... bagi meraikan kemampusan dia, ini anak melayu yang "pure" seorang rakyat Malaysia yang tak berdosa beb... mati akibat penembak tersilap sangka, bukannya "melayu celup" dari bangsa mamak yang tak sedar diri mengaku bumiputera melayu tu....

Lagipun lagu kat atas tu pun patut ditukar juga... sebab penciptanya orang Peranchis dan ooppsssaaa... mentol atas kepala gua dah menyala nih... hehehe... apasal sinonim sangat Malaysia dengan Peranchis haaaaa.... macam ada chemistry la pulak yeaaaaa..... hahaha... macam sirih pulang ke gagang, ni dah pertengahan bulan Septenber... dengar citernya dalam bulan inilah kes bakal meletup kat Peranchis... gua dah tak sabar2 nak hantar sirih pulang ke Peranchis nih.... biarlah si pendek tu berkaraoke lagu tu di Peranchis...

Apa citer di Peranchis sekarang nih.... Suaram tolong citer sikit...!!!!

p/s: Bukan setakat Bendera dan Lagu Mamula Moon tu jer yang patut ditukar... hatta dengan Keraaaa...jaan BeEnd sekaligus patut ditapaukan... muakakakaaaa....

Adnan Yaakob nak membodek la tuuuuu.... jangan harap la woooiiiiii... Najib dah bagitau nama lu tak tersenarai dalam PRU-13 nanti.... hahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP