IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

RTM (Rais Tengah Meroyan)

>> Friday, September 16, 2011

KUALA LUMPUR: Kumpulan pemikir dan penerbitan radio di stesen Radio Televisyen Malaysia (RTM) perlu sentiasa mencari kaedah serta inovasi terbaru bagi memastikan pendengar terus setia bersama stesen itu.
Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim, berkata langkah itu penting kerana dunia penyiaran ketika ini berdepan dengan persaingan sengit. "Oleh itu, pendekatan kontemporari dan terbaru dapat diterima oleh khalayak ramai khususnya golongan muda amatlah diperlukan," katanya

walauweii baru bangun ke apa orang tua ni, lu mimpi ke atau dah nyanyuk, RTM (Rais Tengah Meroyan) memang da lam nak pupus la weiii, saluran utama fitnah mana orang nak tengok la beb, siapa nak bersaing dengan RTM ni stesen cikai mana orang nak pandang la beb.

Cerita yang ada semua tak ada kualiti, program pulak entah apa-apa buat orang geli geleman nak tengok. Berita pulak asik mengampu je dengan fitnah belambak2. Yang tengok RTM tu pengikut tegar UMprono je la beb. Orang Jelebu boleh la tengok, lu ingat orang Malaysia ni akalnya macam zaman british ke, orang british cakap A semua angguk A cakap B ikut B, cakap Tok Janggut penderhaka semua angguk2 ye ye. Weeiii lu jangan nak meperkecilkan akal orang sekarang la weeeiii.

Nak tarik orang muda konon yang keluar kat RTM tu semua muka2 da nak expired, lebih tepat da ganyut. Pada gua la bukan setakat  RTM perlu dibuat tranfomasi tapi dengan menteri2 nya sekali kena simpan dulu dalam muzium, tak ada taste langsung

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP