IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rosmah Jatuhkan Talak Pada Najib...Kah..Kah..Kah...

>> Saturday, September 24, 2011



"Kalau saya bukan status sebegini dah lama saya ceraikan Rosmah"

kah.. kah... kah... macam biasa gua dengar jer... ayat nih... tapi di mana yeaaaa...!!!!

Eeerrrr.... ISA dah dimansuhkan secara rasmi atau belum beb.... hihihihi.... gerun jugak nak bermain dengan api nih.... nanti silap haribulan boleh terbakar beb... muakakakaaaaa.... Al-maklumlah.... mentimun nak lenyek durian... sendiri mau ingat laaaaa....


Lagipun malaun ni bukannya cerdik sangat pun... dah tu pulak semua orang pun tau dia makan gaji dengan umPORno/BeEnd.... hahahaha.... mampus wa cakap luuuu... nak melayan kerenah politik kat Malaysia nih...

Kalau lu orang rajin, rajin2 lah... baca buku menyingkap "Rahsia Mimpi" ada mimpi mainan tidoq... ada juga mimpi yang menganggu tidoq... ada mimpi membuatkan tuannya tak boleh tidoq... kah...kah...kah...

Gua sekarang sedang menafsir mimpi mamat nih... hehehe..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP