IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pakatan Rakyat kena tinggal

>> Saturday, September 17, 2011

SHAH ALAM 17 Sept. - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menerima 7,000 borang permohonan daripada bekas penyokong pakatan pembangkang untuk menyertai Barisan Nasional (BN).
Beliau menerima borang tersebut yang diserahkan oleh beberapa wakil bekas penyokong pembangkang dari kawasan Sri Muda, Shah Alam, Bukit Kemuning, Puchong, Bukit Jalil, Ijok dan Petaling Jaya pada majlis ramah mesra pemimpin-pemimpin BN “Sirih Pulang ke Gagang” di sini.

Lawak apa pulak mamat ni buat 7000 orang beb masuk umno, sebelum ni 2500, sebelum tu 5000, sebelum tu satu kampung masuk umno, yang paling lawak semua tu ahli pakatan pembangkang, Agak gua la kalau gua kira dari mula cerita orang Pakatan Rakyat masuk umno ni mahu, pas tinggal TGNA, dan TGHA, DAP pulak tinggal Karpal, Guan Eng, dan Kit Siang je, PKR tinggal Kak Wan je.

Gila babi beb wa cakap lu, tinggal beberapa kerat je orang yang akan bawa bendera masa penamaan calon, sebab PR dah tak ada ahli semua berebut masuk UMNO, kah kah kah kah, Gua ingat la kalau campur bangla n Indon  berjuta2 berebut masuk UMNO.

Weeeiii kalau nak kencing pun agak2 la weeiiii, nak bodohkan orang pun biar la logik sikit, kata bermaruah bai, Lepas ni gua pasti akan ada cerita lagi orang PR masuk UMNO.

Masa gua tengah taip en3 ni gua dengar Najib berucap merasmikan konvansen BN selangor. katanya:
"Kita mahu pemimpin bn yang jujur, bukan yang syok sendiri, bagi laporan tepat bukan menipu semasa memberi laporan kepada pusat" la rupanya selama ini Najib kena kencing Rupanya, Akhirnya Najib mengaku Balaci-balaci dia kaki kencing kah kah kah kah.

Patut la dulu Najib hampir bungkus masa pilihan raya ke berape gua pun dah lupa tapi diselamatkan undi penyelamat yang datang kemudian. Moral dari cerita gua adalah jangan percaya balaci-balaci BN sebab bos dia orang pun dia kencing. kah kah kah kah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP