IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mamak Pedukang Penang Kaki Kecoh... hahaha...

>> Tuesday, September 06, 2011





Kat atas tu semuanya mamak pedukang Pulau Pinang, apa saja kekecohan, fitnah yang berlaku di Pulau Pinang semuanya hasil daripada kepala hotak jahat pedukang2 ni laaaaa.... hahahaha....

Hinggakan wang ikhsan warga emas Pulau Pinang pun diorang kencing, diorang pusing, diorang rembat dan hanya pulangkan separuh jer... kepada Kerajaan Negeri.... balance duit tuuuu... ntah pi mana... wa puchitau... biasalah puak2 mamak pedukang umporno nih... "wang dan umno ibarat babi dengan tong taik, berpisah tiada".... hahahaha.... cisssss.... celaka sungguh perangai mamak2 pedukang nih....

Bangsat haramjadah punya mamak pedukang dari zaman kesultanan melaka sampai la ni... tak habis2 dengan sikap suka buat kecoh dan adu domba.... kaki fitnah terulung walau di mana saja depa berada... hahahaha..... (rujuk kes bil rawatan Mat Sabu).

Di mana ada Mamak Pedukang, Di situ pasti kecoh punyeeeaaaaarrrrrrr.... hahahaha.... sampai ke Somalia diorang punya kecoh... hahaha... (umno dalam bahaya, di ancam puak2 mamak pedukang haramjadah nih...)

Cuba bayangkan lu orang tengah syok berjalan2 atas jambatan Pulau Pinang..., tiba2 terserempak King Cobra dengan Mamak Pedukang menghalang laluan lu orang, yang mana satu lu orang nak ketuk/pukul bagi mampuih dulu.... hahahaha....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP