IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betul ke hasan ali masuk UMNO, Betul ke Mat sembab tu paria

>> Friday, September 16, 2011

Berita kurang menyenangkan gua terima, yang akan membuatkan beruk umprono melonjak kegembiraan, walaupun ini mungkin kabar angin gua tetap ambil berat. taufan besar akan melanda Pas menurut khabar tu Hasan Ali akan masuk umprono, Gelora dalam Pas ni da lama kita dengar tapi belum nampak jelas cuma khabar angin ini macam gua boleh percayai tapi tak tahu la namapun khabar angin yang pasti gua tak tau.

 Kalau benar la berita itu umpama sirih pulang ke ganggang, umpama dari umno dia datang kepada umno dia kembali, gua ingat jika berita ini beliau merupakan orang kedua pemimpin besar Pas belot macam nakasoni ahmad, Tapi jika berita ini merupakan fitnah gua minta maaf kepada Dr Hasan Ali. dan mudah-mudahan berita ini tidak benar. Gua pun malas nak ulas panjang berita ni sebab berita bloger umno maki hamun lagi bos dia muhyaddin lagi hebat pada gua.

Dalam umno ni budaya cantas mencantas memang da jadi makanan mereka, baru2 ni gua baca dalam facebook bukan main marah lagi seorang mamat ni dengan Muhyiddin yasin siap maki hamun, kata mat sembab ni paria la, penyamun duit la, rupa2nya dalam umno ni ada juga orang berakal sikit bukan semuanya yes man kaki bodek. mamat ni bukan main lagi sanggup mati kerana najib, ala2 ibrahim ali la katakan, tapi gua ingat la bila kena gertak sikit mau berterabur kain dia lari tak cukup tanah, macam berahim katak lari ketakutan dengan perempuan bernama ambiga


Lu tengok siap petaruhkan nyawa lagi beb, gua tak berminat dengan mamat ni tapi gua minat apa yang dikata. umno lagi teruk goyahnya dari Pas, dari kenyataan mamat ni memang sah ujud politik wang dalam umno.

Gua konsi cerita dari 
http://johorborn.blogspot.com/

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP