IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betina Ini Pasti Kantoi Sebab...????

>> Sunday, September 11, 2011

Kita tinggalkan dulu kisah Merdeka yang bangang lagi membangangkan rakyat Malaysia.... yang sejarahnya di ajarkan di bangku sekolah oleh cikgu2 sejarah yang dibangangkan oleh pensyarah2 diorang dan orang2 kemudian2nya.... banganghahaha...

Kita tinggalkan isu British yang tak pernah menjajah Malaya.... seperti yang di sahkan oleh Koo Kay Kim, Zainal Kling dan apa yeaaaa... sorang lagi prof betina kong kang tuuuu.... hahaha...

Cukup2 lah... kita semua dibangangkan oleh anjing2 peliharaan umnoporno yahudi laknatullah 1Malaya selama 54 tahun.... perghhhh... satu tempoh yang panjang rakyat malaysia diperbodohkan.... itupun masih ramai yang tak sedar diri lagi..., masih dok sokong pemimpin2 munafik dari umporno/beEnd... hahaha...

No halllll.... kita semua sekarang nih dah cerdik belaka, itu yang membuatkan umnoporno pergunakan anjing2 peliharaan mereka untuk spin semua isu, hatta kebenaran sejarah pun puak2 laknat tu nak putar belitkan. Lantak dan pi mampuih laaaa... dengan auta kelentongan puak2 munafik laknatullah tuuuu.... jom kita bercerita bab tindakan undang2 yang akan di ambil oleh keraaaaa... jaan Malaysia jika;

1) Lu orang menghina Agong
2) Lu orang menghina Raja2 atau Sultan2
3) Lu orang menghina Rosmah A/P Mansot
4) Lu orang menghina/menuduh/fitnah Menteri2 umnoporno (entot2 belakang pintu)
5) Lu orang mengatal nak beri ceramah agama tanpa tauliah
6) Lu orang menghina Jalur Gemilang
7) Lu orang menghina lagu "Terang Bulan"... ooopppsss... Negara Ku.. Ku... Ku....
8) Lu orang memasukkan botol plastik dalam juboq seseorang
9) Lu orang menjual/berjualan tanpa logo "HALAL"
10) Lu orang berdua-duan dalam rumah/hotel/dalam kereta (bersusah payah puak2 jabatan agama nih skodeng dan menyerbu)
11) Lu orang mendapatkan bantuan zakat dari Gereja... hahaha... (Gereja bagi zakat banyak woooo...)
12) Lu orang bangsa cina/india masuk masjid/surau tak menutup aurat, kecuali pemimpin2 betina umnoporno yang tak menutup aurat diHALALkan untuk masuk, selain daripada itu ianya jatuh kepada hukum "HARAM' mengikut kitab Lord Reid.
13) Atau lu orang apa-apa jelah yang bertentangan dengan kehendak umnoporno/beEnd, sudah pasti hukuman/tindakan undang sedang menanti....
Sekarang nih tengah kecoh pasal ada sorang betina cibai mana ntah yang tengah syok2 sendiri menghina Agama Islam, Allah dan Rasulnya....

Jabatan Kemajuan Islam Malaysia atau lebih mesra dengan panggilan manjanya JAKIM, walau sudah ada desakan laporan dan memorandum dihantar supaya di ambil tindakan terhadap betina biadap wal cibai tu.... namun pihak JAKIM kata diorang takda kuasa beb.... hahaha....

Walau macamana pun..., lu orang jangan bimbang dan panik.... gua tau kenapa JAKIM takda kuasa bertindak terhadap betina tuuuuu.....

Sebabnya.... betina haramjadah wal cibai laknatullah tuuuu... dah dapat pengesahan "HALAL" dan "Tauliah" dari JAKIM untuk mencaci dan menghina Islam ikut sedap mulut mak dia yang dalam kain tuuuu.... hahahaha...

Lagipun berdasarkan dari maklumat yang gua terima malam tadi dari pelesit gua, mengatakan Pengarah Jakim telah membuat kenyataan kepada Agensi Berita Fakap bahawa tindakan tidak akan di ambil terhadap Sitt Al-Wuzara yang didakwa menghina Islam.
Katanya lagi, "Selagi ianya tidak melibatkan penghinaan kepada parti keramat orang2 melayu hutan iaitu umno/beEnd maka ianya bukan dalam bidang tugas JAKIM... rakyat Malaysia harus faham dengan peruntukkan undang2 Malaysia yang sedia ada, iaitu mempertahankan umno adalah perkara WAJIB, ianya termaktub sebagai "Fardhu Kifayah" (orang yang belajar agama tinggi2 pasti tau hukum apa nih... heheheeh)


Walaupun sebelum ini banyak laporan dibuat kerana menghina Islam dan tiada tindakan undang2 terhadap betina haramjadah sundal belakang lorong putrajaya, dalam isu menghina Agong dan memantatkan Najib Razak, gua 120% yakin dan pasti betina ini akan kantoi beb....

Kalau setakat menghina agama pihak berkuasa akan kata "apa ada hal...."... sebab dia pun melayu jugak macam Ayah Pin... lain laaa... kalau cina atau india menghina agama... "Itu sudah jadi hal beb"... atau Melayu hina agama lain "pun jadi hal jugak beb" boleh ISA wooooo...

Puak2 umnoporno 1Malaysia, perkasa, persatuan mamak keling penang dan semalaysia pasti akan bangun memprotes terhadap betina sundal nih, seperti mana kes menghina sultan yang di lakukan oleh salah sorang member gua tahun lepas.... silap haribulan betina sundal ini akan makan penampar free oleh abang botak pukida.... kah...kah...kah.... berani sungguh betina nih menghina agong yeaaaaa.....  pantang tok nenek umnoporno menderhaka pada Raja dan Sultannya.... ngeeeeee....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP