IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Puak Hipokrit... UmPORno...!!!!

>> Saturday, August 13, 2011

Genius · 11 hours ago
jgn memburuk-burukkan kerajaan BN dibawah pimpinan DSNTR. adakah negeri-negeri dibawah PR ni bagus sgt ke? cuba kita tengok, walaupun Pas memerintah Kelantan lebih drpd 20 tahun tapi keadaan di Kelantan tetap juga mundur kalau nak dibandingkan dgn negeri-negeri di bawah pemerintahan BN.
Di atas tu... adalah komen paling bangang yang gua pernah baca... hahaha, bangangnya sebab si genius tu tak baca laporan Ketua Audit Negara, negeri manakah paling miskin, mundur dan paling banyak hutang dengan Keraaajaan Persekutuan... hahaha... gua sangkakan Genius... tapi bangang rupanya... itulah umPORno... dulu, kini dan selamanya bebal dan hipokrit forever...

Lagi satu isu yang mebuatkan gua gelak guling2 selepas berbuka tadi, pasal mamat kotak nih.... nak bakor membakor...., perggghhhh... sudah ada lesen kebal laaa.. mamat nih... hahaha..., gua ada nonton video malaysiakiniTV.... mamat ni berucap dalam keadaan semput beb... dah bertambah gemok dan boyot laaaa... oopppsss... gaji dan elaun senator banyak beb.... hehehe...

Dah nampak mamat nih dah macam laknat tua...!!!
Umno berjihad menentang murtad??? betoi ka...? Ini cerita lawak mana pulak ni...???. Nak tergelak bila dengar Umno berjihad menentang murtad. Lanie depa kalut dok menyalak menentang murtad.

Kenapa depa jadi pejihad? jadi hero? sebab politik laa... depa tau depa la ni dah tenat nak dapatkan sokongan melayu maka depa pon nak jadi hero laa. Sebab politik laa... Kenapa baru lanie nak jadi hero?

Dulu-dulu..........
Umno tak peduli kes Natrah. Dimana Umno semasa orang melayu bangkit mempertahankan akidah Natrah? Dimana??? Juak-juak Umno ketika itu sengap dok rumah, Orang yang mengembleng tenaga mempertahankan Natrah ialah Dr burhanuddin helmi dan Karim Ghani. Sebab perangai Umno la orang putih berani culik Natrah bawak pelari Natrah ke Belanda dan dimurtadkan.

Dulu-dulu....
Masa kes Aisyah Bukhari dan Hartina Kamarudin mengemparkan satu Malaya, mana dia Umno dan Utusan? mana suara depa yang kuat macam lanie? Jelas ketika operasi lalang pemuda-pemuda pas ditangkap dan dihumban ke ISA.

Sebab apa? sebab menentang gejala murtad laaa.... Dalam operasi lalang lebih 30 orang pemimpin PAS ditangkap sebab mendedahkan dakyah Kristinisasi di sabah. Demi politik Umno sanggup membunuh agama islam.

Dulu-dulu....
Masa kes Lina Joy mana suara Umno?Mana suara Umno nak berjihad?mana suara juak-juak umno. Mana demontrasi jalanan depa.Depa duk dalam rumah ja... Demi politik mereka. Masa demontrasi di Bar Council mana dia orang Umno? 90% orang-orang Pas.

Ini baru sikit jer.. nak tunjukkan betapa hipokritnya umno. Umno tak pernah memperjuangkan isu murtad dalam sejarah. Malah mereka memperjuangkan murtad!! kenapa? Demi politik dan kekuasaan depa. Kita boleh lihat dalam undang-undang Wilayah Persekutuan mereka lansung tidak haramkan murtad.

Lanie Juak-juak umno dah tunjuk hero. Bangun menentang murtad yang sudah lama diperjuangkan oleh Pas. Tunjuk depalah pejuang islam tulin.Pejuang bangsa. Malahan puak-puak Umno berkokok lebih kuat dari ayam aku, Pirahhhhhhhh!!!! - Siasahkini
Kalau bab berlakon, hipokrit, propaganda murahan, fitnah dan bla..bla..la... serahkan saja pada umPORno... diorang memang juara dalam hal2 sebegini. hahaha... parti tong taik yang busuk-sebusuk-busuknya hingga ke ususnya... bukan gua yang cakap macam tu ekkkk.... itu Mantan Presiden umno si Mahatet yang cakap... muakakaka....

Sesiapa yang percayakan umno..., sah tergolong dalam golongan orang2 yang bangang, asyik kena tipu memanjang... kah..kah...kah....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP