IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nasalis Larvatus...? Syarat Jadi Ahli Parlimen.

>> Thursday, August 11, 2011

Nukilan Yong Intan;

Sebelum lu orang meneruskan pembacaan, sila baca di sini dulu, baru boleh paham maksud dan moral cerita nih... kalau tidak pasti ada yang blur dot com nanti... hahaha...

Sebenornya dalam bulan poser ni Yong tak nak citer2 pasei seks. Tapi dalam bulan poser ni jugak ade ahli parlemen utara yang miker sebut tu heboh pasei keroje haram bebudak kat tempatnya, macam orang baru sedor kelaku bebudak ni memang perangei macam beruk.

Aper nak heran yek? Dalam bulan ni jugak rajin bebenor puak gerombolan nak jadi saksi pendakwa liwat.

Ingat lagi citer Marin A dan Marin B..? Ini sambungan citer Marin A dan Marin B.

Kedua2 Merin ni dah pencen dan masing2 dapat anugerah jantung ungu (purple heart) kerana jasa demer. Merin B masuk universiti langsung jadi loyar. Merin A jadi kontraktor dan jadi ahli politik.

Macam biasa dengar erk? Kot nak jadi kontraktor berjaya, jalan pintasnya jadi ahli parti KERAjaan.

Tak lama lagi negara demer ni nak ade pilihanraya. Keroje lobi-melobi pucuk pimpinan sedang giat dijalankan. Dalam satu jamuan parti, Merin A pun mencuba nasibnya. Berikut butiran perbualan mereka. Sorry Yong tulis dalam bahasa demer.

Merin A: You think I've got a chance to be a senator?

Ketua: Why not..., As long as people vote for you. That's what counts.

Merin A: Well.., I've this problem...

Ketua: You mean your fxxxing case with the nun?

Merin A: Oh..., you know..

Ketua: Who doesn't? We check our potential candidates.
Merin A: But this guy (Merin B) said I fxxxed a penguin.

Ketua: So...?

Merin A: He's a darn sneaky lawyer. Women loved him. They got millions for their divorce cases. Heard he has joined the other side.

Ketua: Worried about your wife ehhh..?

Merin A: It's embarrassing..., My wife may not tolerate it. Imagine a penguin.

Ketua: Was it great?
Merin A: tersengih macam kerang busuk.

Ketua: Hahaha, Was it as great as this? (Ketua menunjukkan parut sepanjang 4 inci dilehernya)

Merin A: Holycow...!!!! How did you get that.

Ketua: When I was serving in the far east, I was dead drunk. I met this red headed chick named Nasalis Larvatus. She gave me this (sambil menunjuk parutnya)
Merin A: Wow..!!! A wild Italian chick..!!!

Ketua: No. A proboscis Monkey.

Merin A: A what...?????

Ketua: (Dalam hati) Bodoh tahap 5 bintang. Heheheh..!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP