IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kenapa Aku Benci UmPORno..!!!!

>> Friday, August 19, 2011

N3 ini dah ada dalam draft blog gua agak lama, ntah dari mana gua petik pun gua tak ingat..., so gua publish jelah dan kredit kepada empunya artikel nih...


Kata sesetengah orang lebih baik berkawan dengan ular daripada berkawan dengan Umno. Dan kalau ditakdirkan aku berjumpa antara ular dan Umno aku akan ketuk Umno dulu. Sebabnya UMNO tak pernah nak berubah.

Apa yang berubah hanyalah pemimpin dan slogannya sahaja.

Aku membenci Umno kerana kelakuan Umno itu sendiri. Sebab itulah, bukan aku yang menentukan sama ada aku benci kat Umno atau tidak. Umno sendiri yang menentukannya.

Kalau setakat cakap "Umno boleh berubah".... hahaha.... "berubah atau rebah", tetapi perangai makin hari makin bedebah, lagi kuat aku berdoa supaya Allah s.w.t. melaknatkan Umno ni. Setakat hari ni, kelakuan Umno bukan sahaja bertambah jijik, malah aku langsung tak nampak lagi sebarang harapan kelakuan jijik boleh jadi elok.

Kalau nak kata aku benci Umno kerana pembangkang, dalam kepimpinan pembangkang pun ada yang aku benci juga, kalau kelakuan dia jahat macam Umno atau boleh dibeli dengan gula-gula oleh Umno.

Yang kata boleh dibeli dengan gula-gula oleh Umno ialah jenis bodoh dan boleh ditipu hidup-hidup oleh Umno. Dah la dia ditipu Umno, dia tipu pulak orang lain untuk menutup kebodohannya yang boleh dibeli oleh Umno. Jenis ni lagi la tak boleh dipercayai. Lebih bahaya dari Umno. Ini bukan PEJUANG tapi PEJUWANG....

Dan kalau benarlah ada pihak dalam pembangkang yang disiasat tuduhan ke atasnya oleh pihak berkuasa dok berbaik-baik dengan Umno supaya dirinya atau ahli keluarganya boleh terlepas dari tindakan, jenis tu lah yang paling jahat sekali.

Asal diri sendiri atau ahli keluarga yang dipertahankannya selamat, jenis tu sanggup jadi agen Umno sekalipun. Mereka sanggup buat apa saja, termasuk menjatuhkan Kerajaan yang sah. Pendekkata lantaklah apa yang nak terjadi janji aku selamat. Lupa agaknya amanah yang diberikan oleh pengundi. Siapa yang mengangkat dia menjadi pemimpin..?

Dan kalau ada pemimpin pembangkang yang dibiayai oleh syarikat-syarikat yang dikatakan ada kaitan dengan Umno atau polis, jenis tu juga yang paling jahat sekali. Jenis-jenis tu akan sentiasa tabur paku di atas laluan rakyat untuk menghambat Umno. Kalaulah ada golongan seperti itu, Allah tolonglah tangani puak-puak tu!

Inilah antara sebab kenapa aku membenci dan melawan Umno. Lantaklah kalau orang Umno tak setuju dengan aku sebabnya orang Umno sendiri pun tahu apa kebenaran yang aku katakan ni. Suka ke tak suka TERPULANG.

KERAjaan Umno/Be End memang kuat... kuat kencing..., kuat habiskan duit rakyat... pendek kata dan panjang kata kuat laaa... tapi pergi jahanamlah dengan Umno... apa yang paling penting PAKATAN RAKYAT dah cukup kuat untuk kuburkan Umno/BeENd.
Nampak gayanya nyawa umPORno dah tak lama lagi tuuuu... harap2 sekali ini akan terputus oksigen jelah... biaq mampuih terus... hahaha....

pi mampus laaaa... dengan parti ciptaan mahatet nih...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP