IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bila Rakyat Dah Panas Hati....

>> Saturday, August 06, 2011

Dibawah ini gua petik dari group RTPJ, kiriman seorang sahabat yang dah panas hati dengan permainan kotor puak2 umPORno laknat bersama kuncu2 nya... hahaha.. jom layannnnssss.....

Kini terlalu banyak PATI telahpun didaftarkan sebagai pengundi. Demi untuk mengekalkan kuasa UMNO/BN melalui agen talibarut mereka JPN, POLIS, IMMIGRESEN dan SPR sanggup melakukan apa sahaja sekalipun tindakan mereka ini jelas mengancam kedudukan dan masa depan kita dan generasi kita yang akan datang.

Tindakan yang mereka lakukan sekarang ini hampir sama dengan apa yang mereka lakukan terhadap negeri Sabah pada awal tahun 1990an yang menyebabkan sehingga kini UMNO/BN begitu kuat kedudukannya di negeri Sabah.

Kita tidak mempertikaikan kekuatan serta kemenangan yang diperolehi oleh UMNO/BN dalam sesuatu Pilihanraya tapi apa yang kita mahu biarlah kekuatan serta kemenangan itu diperolehi melalui cara yang BERSIH serta melalui sokongan daripada RAKYAT TEMPATAN ,bukan melalui sokongan daripada mereka yang datang ke negara kita hari ini dan besok telahpun diberikan hak kewarganegaraan serta hak untuk mengundi.

Satu peringatan kepada pihak kerajaan, jangan sampai kami sebagai rakyat nanti yang akan mengambil alih tugas sebagai JPN, IMIGRESEN dan POLIS untuk mengambil tindakan kami sendiri terhadap para PATI ini.

Tindakan UMNO/BN yang memberikan hak kewarganegaraan dan hak mengundi kepada PATI ini adalah sama seperti UMNO/BN mengarahkan seseorang untuk datang dan tinggal bersama kami dirumah kami sendiri sedangkan kami tidak tahu dan kenal siapa mereka ini!!!!
Macam yang pernah gua katakan dolu-dolu... hahaha...
Nasib baik la Malaysia ni bukan macam kat negara omputih tuuu..., kalau tidak memang dah lama bersepai kepala sekoq2 haramjadah yang buat kerja kotoq tuuuu....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP