IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

SPR Bagi Nombor Ekor Draw Esok (Sabtu)

>> Friday, July 01, 2011

Selalunya kalau berkaitan dengan Hantu nih.... terutamanya bab nombor ekoq, pasti menjadi beb..., kepada puak2 haramjadah yang tak takut dosa boleh lah  pi tikam nomboq ekoq besok... hahahaha... harus di ingat "Judi Adalah Haram Di Sisi Islam" hahaha... itu yang selalunya bertampal di kedai2 nomboq ekoq... hahahaha...

Tapi beb... nombot nih pasti naik beb... sebab yang bagi nomboq nih Hantu Paling Besaq dalam Malaysia beb...., Hantu Lim Goh Tong kat Genting pun takut beb... kah...kah....kah....


Nombot nih... di berikan oleh HantuRaya bernama SPR... kah..kah...kah... tu kat atas tu nombotnya... pandai2 lu oranglah nak tikam macam mana.... tapi ingat aarrrr.... gua tak terlibat dengan dosa lu orang semua tau.... lu orang hempuk lah dosa lu orang kat umPORno dan SPR... pasal diorang yang pergi mengangkong nombor tu kat reban ayam di bawah nih.... hahahaha...

Daerah mengundi : 044/10/01 Jalan Sembilang
Lokaliti : 0441001001 Jalan Sembilang

1138 Jalan Sembilang, Seberang Jaya, Pulau Pinang.

Kat tempat SPR mengangkong tu jerrr.... ada 64 ekoq hantu tak bertuan beb... nak lagi banyak lu orang klik kat sini... banyakkkkkkk..... hantu wa cakap luuuuu...... perghhhh... memang gilalah SPR nih...., puak2 SPR nih tak takut pada Allah ke... tak takut dosa ke... buat perkara haram macam tuuuu....ish..ish...ishhh...

Sebab itulah pemBERSIHan amat diperlukan... dan sebab itulah jugak SPR dan Tuannya si umPORno gelabah gilababi takut segala kekotoran diorang selama ini diBERSIHkan.... hahahahaaaaa....

Biasalah kan... hantu setan jin iblis nih memang suka dengan tempat2 kotoq dan berperangai kotoq... hahahaha.... jadi apa ada hal dengan umPORno, SPR dan yang sewaktu dengannya... adik beradik sepupu sepapat dengan Setan wa cakap luuuuu.... kah...kah...kah....

Kalau lu orang tak caya. sila rujuk fatwa ulama umPORno al malikul sahubul sampahan Hishamuddin Auw..Auw... betul tak dia kata BERSIH tu HARAM kan..???.., tak caya jugak... berbaliklah kepada Al-Quran... carilah sifat2 Setan Iblis laknat nih.... kah...kah...kah.... memang haramjadah...!!!!

Dan jangan jadi bodoh piang macam mamat nih...

12 IkutSukaLu...::

twarin Friday, July 01, 2011 6:19:00 PM  

pakat-pakay pi serbu kedai no..hahaha


Sensasi saat ini:
ISU PALING PANAS!!

buntat,  Friday, July 01, 2011 8:31:00 PM  

kirim sehinggit bro pakai duit najib,yg dia kapor dr duit lu masa gi kazahtan, bik mama da mengamuk tu nak beli beg baru

MOH KEMBARA Friday, July 01, 2011 9:55:00 PM  

Assalamualaikum Yob, nomor tak cantik Yob...bak lain.

Anonymous,  Friday, July 01, 2011 11:02:00 PM  

Kereta saya dulu pakai no ni..orang2 cina suka no ni. kata diorang...1-1-3-8... hari-hari-ada-untung

Na'im Nikmat Saturday, July 02, 2011 12:24:00 AM  

Panas betul aku dengan SPR nie....korang xpanas ker??? Turun Bersihlah ramai!!!!!

jai,  Saturday, July 02, 2011 2:01:00 AM  

Kah kah kah...

Itu rumah ke kandang babi???

Pandai betul BABI umno tukarkan rumah jadi kandang babi!!!

Kah kah kah...

Anonymous,  Saturday, July 02, 2011 9:35:00 AM  

wa,manyak kena maa.suma ini olang bolo-bolo.kita kata bg duit,dia bg.kita kata bg tanah,die bg.suma die ikot maa.manyak untong!!


Loji Nuklear Scotland Terpaksa Ditutup Kerana Obor Obor
Jalan JFK Runway 4 Dipenuhi Penyu
Friendster Dilancarkan Semula Dengan Bantuan Facebook

rexuan Saturday, July 02, 2011 10:14:00 AM  

tu diaa..lu punya fitnah tahap mencapai babi terbang dh ni. bila gua suruh baca lu tak mau baca, lepas tu lu terus2 dok pesong org.

gua ckp sama lu, yg dok istiqomah memesong org ni iblis dan syaitan saja. moga2 lu tak termasuk dlm geng itu. tolong la baca artikel ni.

http://www.malaysiatimes.my/2011/06/16/baru-ada-akai/

"Bila kita beli Daftar Pemilih, ini yang kita dapat. Nombor rumah dan lokaliti. Tak ada nama jalan, tak ada nama lorong."

mmg bangsat la lu, dan dungu2 yg sokong lu mmg bangsat sebijik mcm lu. celaka terbesar yg bukan saja taktau bersyukur malah tak berilmu. kalau lu benci sgt kat kerajaan, lu tak payah belajar kat SMK lu bleh pi belajar kat SMJK. tp yg penting cari ilmu la dungu2 oiii...

moga2 lu dpt petunjuk!

Isa Saturday, July 02, 2011 11:54:00 AM  

REXUAN;


LU KALAU NAK JADI BANGANG, LU BANGANG LA SORANG2, KALAU DALAM pkr MEMANG ADA SI BANGANG PUN, TAPI SEKOQ DUA JER... KALAU NAK BANDING DENGAN DALAM UMporNO YANG DAH 50 TAHUN MEMERINTAH.

MENTERI PUN BANGANG2 BELAKA... PASAL TU LU PUN IKUT BANGANG MACAM DIORANG... HAHAHAHA...

Anonymous,  Saturday, July 02, 2011 1:12:00 PM  

Tidak Kotor:

utk menunjukkan kesyukuran, seperti yg rexuan sarankan, maka, anak2 perdana menteri dan menteri kabinet semua telah berpusu2 di hantar belajar di SMK...hehehe...sekolah international boleh tutup kedai.... sendiri buat barang, sendiri tak mau pakai...apa makna nya tu?

buntat,  Saturday, July 02, 2011 3:08:00 PM  

rexuan lu da gi x kat magnum, toto, da macai jgn lupa, mazhab lu umprono da kata halal bg sijil lagi. jgn beli gelap haram kata umprono,yg istiqamah yg memesongkan org tu iblis n syaitan n lu lupa satu lg atau lu purak2 lupa lu n puak2 lu mana blh terkeluar senarai

Malaisia Origin,  Sunday, July 03, 2011 3:55:00 PM  

si sexsuan ni cakap bangang macam la si mat sembab... kalau tanya sekolah peringkat tertinggi tapi aduyai kebengongannya bertingkat tingkat

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP