IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Spesies Perosak Bangsa Melayu...!!!!

>> Wednesday, July 06, 2011


Tu diaaaaa.... inilah pejuang melayu... kah... kah.. kah... macam cibai wa cakap lu...

Pejuang Melayu apa... Pejuang Melayu kepala bana tokwan dia laaaa... apa macam punya pejuang melayu nih...!!!!

Agong pun menyampah tak mau jumpa dia...!!!! hahaha... harapkan Seltan Mahadet jelah yang dia dok jilat sekarang nih... kalau seltan mahadet pun nyampah dengan dia... mati katak jelah malaun nih....


Apa kejadah punya manusia bertopengkan muka Melayu hati Yahudi nih.., Pengacau... Samseng... dalam darah Melayu tidak ada kamus perkataan itu semua.

Agong beri laluan buat di Stadium dia pun sibuk menyemak susun barisan nak ke Stadium jugak.

Inilah rupa sebenar Perkosa, puak2 haramjadah melayu hutan, puak2 ini sebenarnya adalah PENCETUS KEADAAN HURU HARA pada 9 Julai.

Pihak Polis pulak memang jenis tak faham bahasa, puak2 haramjadah Perkosa perosak imej bangsa Melayu nih sentiasa mengeluarkan kenyataan berunsur ugutan dan berbaur perkauman, tetapi tiada tindakan di ambil terhadap puak2 haramjadah Perkosa nih...

Kenapa tiada tindakan dari KDN dan Polis...????


Wooiittt... katak nak kena lenyek dengan Steamroll ke...???? hahaha...

5 IkutSukaLu...::

anti meLAYU BODOH....,  Wednesday, July 06, 2011 8:49:00 PM  

gua rsa rakyat msia jgn lagi hormat pd polis anjing umnomamak paria...
melayu bodoh jaa yg sanjung umnomamak paria nie, parti melayu tp pemimpin semua mamak paria dh tu penuh sarat dgn PATI...taktau laa apa punya bodoh laa orang yg sokong party mcm tu..
jumpa polis baling batu mcm anjing...

bunbinban,  Wednesday, July 06, 2011 8:55:00 PM  

Biadapnya brahim ali ni. Berani dia antor surat minta ngadap agong?. ari tu bukan main lagi kata ambiga biadap sebab minta ngadap agong, aleh2 dia lak antor surat mohon ngadap. tunggu je la titah perintah dr agong la weh....manusia bodoh mcm ni pun ada gak pengikut, menda nak jadi la puak bangang ni.

sheikh teluk intan Wednesday, July 06, 2011 9:37:00 PM  

Beta dengan sukacitanya menganugerahkan Ibrahim Ali dengan pingat kebesaran Pandi kutti.

fadzliabuhanifah Wednesday, July 06, 2011 11:22:00 PM  

tengok betul2 gambar Ibrahim Ali,dia pakai cincin di jari telunjuk. Hadis Riwayat Muslim,Abu Daud,at-Tirmizi dan an-Nasai : "Saidina Ali berkata : Rasulullah melarang aku memakai cincin pada jari telunjuk atau jari yang mengiringinya (jari tengah)".
Kenapa Rasulullah larang? sebab meniru cara berhias kaum yang dilaknat Allah di zaman Nabi Luth.

dalam masyarakat Melayu,cincin "azimat kebal" dipakai di jari telunjuk macam tu,khurafat.

tukang kata,  Thursday, July 07, 2011 12:13:00 AM  

walalweh....tadi aku tengok dalam tv3 suku si boss SPR pulak buat lawak macam biasa la nak menegangkan bulu yang kerinting.... sembang berapi alahai fakta sropa puki..daa sahih golongan yang masih terpesona dengan kencingan umporno begitu mengiakan dan itu umpama hiburan minggu ini yang dapat ditonton di RTM aka Radio Tv Menipu

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP