IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Polis Bapak Samseng Malaysia..????

>> Monday, July 11, 2011



Dari video ini, semua orang boleh menilai apa yang Ketua Penipu Negara (KPN) dan Timbalannya cuba kelentong rakyat....

Adakah Polis Bapak Samseng sebenar di Malaysia...????

Adakah di kalangan muka2 itu orang kampung, sedara mara atau kawan2 lu orang...., pi mampus dengan diorang.... selayaknya penganas, pengacau dan penindas keamanan rakyat ini di ludah.... khaaakkk ptuuiiii....!!!!

Gua haramkan anak2 gua berkawan atau terjodoh dengan Polis... selagi gua masih hidup..., bagi gua Polis adalah Anjing laknat selagi di bawah umPORno/beEnd....

3 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, July 11, 2011 9:36:00 PM  

Mereka ini akan jd pendatang haram di padang Mahsyar nti..
tindakan mereka mengacu senjata dan menyakiti rakyat dilaknat oleh semua malaikat dilangit dan dibumi..Setiap perbuatan kamu dicatat dan akan disoal balik oleh penguasa2 yg Allah lantik utk membicarakan kamu...
Kamu yg bertugas sebagai pegawai kesalamatan punya anak,saudara mara,apa tidak takutkah Allah timpakan pula apa yg kamu lakukan ini kpd mereka yg kamu sayangi pula???
Gua tidak mahu menyalahkan kamu 100% ttp apakah yg ditaklimatkan kpd kamu sehingga mendengar Takbir pun kamu bertndak balas spt Syaitan yg kepanasan????
Allah akan membalas setiap perbuatan kamu,jika tidak kamu,anak dan cucu kamu akan mengalaminya sebagai Kifarah kpd kesalahan kamu..
Tunggulah Balasan Allah apabila kamu menyakiti org2 yg patut kamu lindungi..

rexuan Tuesday, July 12, 2011 9:43:00 AM  

pengganas mcm pendemo2 tu mmg patut kena mcm tu. 2000 lebih polis report dibuat utk halang demo, tp depa pi jugak. padan muka.. harkk tuihhh..

hg nk suruh polis lemah lembut kot waktu nk halang depa. hak berhimpun konon.. kepala hotak hangpa la! hak org lain nak hidup aman kat kl tu hangpa tak kira. awat tknak buat kat negeri2 pembangkang. bodoh. mmg celaka pendemo2 tu. tu tak kira derhaka pada agong lg. berapa ribu sgt yg pi? 10000 org? berapa percent dari 27juta rakyat malaysia. mmg keldai tunggangan kapir lahanats semua pendemo2 tu. otak sengkuang. tak bleh pikir. dah menang 5 negeri pun boleh dok tuduh pilihanraya tak bersih. bangang!

toksah do sebut nama tuhan la bila dok buat jenayah. hangpa pikiaq tuhan sokong kot buat huru-hara kat negera yg aman. hangpa pikiaq tuhan tuhan sokong kot hangpa dok lawan pemerintah. mmg bangang2 belaka hangpa semua nih. moga2 tuhan kasi depa semua petunjuk!

Anonymous,  Tuesday, July 12, 2011 12:02:00 PM  

dah mcm askar zionis.. bangang betul..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP