IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perihal Rosmah Mansor Lu Orang Tak Tau... Tapi Gua Tau... hahahaha...

>> Sunday, July 17, 2011

Rosmah Mansor...!!!!

Satu nama yang very the.. very the... famous de amous sejak kes Altantuya malatop dek kerana C4 oleh dua pembunuh dari Unit Tindakan Khas (UTK) yang diorang sendiri pun tak tahu apa motif diorang dan suka2 jer... bom pompuan cun tu... hahaha.. (lain kali kalau tak nak passing2 la kat kawan2... hahaha..)

Rosmah Mansor...!!!!

Namanya malatop lagi apabila dikaitkan dengan pembelian jam berharga RM500,000 seutas dari Hong Kong. Untuk apa ekkkk.... sampai 14 utas jam tangan tuuuu.... takan macam kisah ini...

Rosmah Mansor...!!!!

Namanya juga disebut2 apabila berjaya menidurkan dirinya di sebuah Hotel di Dubai dengan harga sewa satu malam RM100 ribu hengget... wow... dasat... dasat...

Rosmah Mansor...!!!!

Apa nih.. asyik2 nama dia jer..., nama orang lain takda ke...???? Janda Bakaq mula terasa cemburu dengan kemasyuran Rosmah Mansor.

Pompuan ini juga dikatakan mempunyai ompek (4) buah bag tangan berjenama "Berkins" yang setiap satunya diRosmah Mansorkan dengan harga dari USD9 ribu hingga USD150 ribu, duit malaysia dari (25 ribu hingga 450 ribu hengget) perghhhh... nenek gua pun telan air liur dengar harga beg tangan tuuuu.... hihihihi...

walllaweeeiiii... ini Rosmah Mansor... dia punya maintenaince manyiak tinggi wooooo.... bengkok tulang belakang Najib nak melayannnnn.... hahahaha....

Rosmah Mansor...!!!!

woooiii... lagi2 Rosmah Mansor.. lagi2 Rosmah Mansor takda orang lain ke...???? jerit si Janda Limah pula sambil menghentak2 meja meniru aksi Brahim Ali Katak Pasir Mas... hahaha...

Dek kerana sebentuk cincin permata berlian yang Halim Yatim nak beli untuk anak buahnya bernama Chegubard untuk hantaran bertunang tapi tak jadi bertunang, maka Pompuan ini telah berjaya mengimportnya dari New York dengan nilai harga duit Malaysia 74 juta hengget sebentuk, dek kerana frust Rosmah Mansor berjaya mendapatkannya, maka Chegubard telah membuat laporan kepada Suruhanjaya Penglipurlara Rakyat Malaysia (SPRM).

Rosmah Mansor...!!!!

Selain daripada isu sebentuk cincin permata berlian, gelang tangannya juga menjadi idola kepada puak2 yang menyampah dengan beliau... nasib lu laaaa... wahai Rosmah Mansor...
Walau apa pun, semua perihal berkaitan Rosmah Mansor semua orang dah tau..., dan banyak lagi yang macam2 aaaaadaaaa... berkaitan Rosmah Mansor, ada yang mengutuk ada juga yang membela dan mungkin juga kebanyakannya mungkin fitnah atau mungkin benar... lantak pi kat dia lah....

Cuma satu jer... yang lu orang tak tau... barangan di bawah ini kemungkinan juga sudah di beli oleh Rosmah Mansor... harganya USD 2 juta beb..., kenapa yang ini tak menjadi isu...???

Sebabnya... siapa yang berani nak menyelak kat situ beb... kalau berani pun Najib sorang jer.... wakakakaka.... kalau Najib tau pun.. takan dia nak kecoh2 pulak kan... hahaha..

Tapi macamana gua boleh tau... jeng..jeng...jeng.... hahahaha.... lu orang jangan buat fitnah kat gua pulak... hahahaha.... pastikan lu orang bawak 4 orang saksi baru boleh tuduh gua, selain dari itu see you in court.... hahahaha...

So... jangan marahhhh... aaarrr.... sebab hanya gua dengan Najib jer... yang tau pasal barang nih... itu pun kalau betul Najib tau... buatnya Najib tak tau macamana ekkkk.... fuuhhhh... sumpah semerah padi laaa.. jadinya... muakakakaka.... !!!!

Bra bernilai USD 2 juta dollar Amerika sedang diperagakan oleh seorang model, Adriana Lima di Victoria's Secret Soho Store, New York. Bra yang diperbuat daripada butiran 3000 berlian putih, permata , dan batu nilam hasil rekaan Damiani Jewelers merupakan antara yang termahal di dunia.
Ini kalau duit Malaysia berapa hengget aaarrr...., tapi sssyyyhhhh... jangan bagitau utuseks meloya, berita hairan, kosmo, the bintang, suratjahbar MCA dan MIC... nanti diorang kecoh dalam front page beb...

Santai hari Ahad beb... hahaha...

20 IkutSukaLu...::

Johor Born Sunday, July 17, 2011 3:18:00 AM  

Puak umprono da spin bro siap ada bukti surat kastam, itu cincin bawa masuk malaysia cuma nak di peragakan je, cepat tul dia org cover track, siapa lak jd anjing hitam kali ni.

siasah Sunday, July 17, 2011 4:21:00 AM  

salam brooo...blog gua tercicir..http://siasahkini.blogspot.com/..harap dilinkkan semula..tq

Anonymous,  Sunday, July 17, 2011 7:21:00 AM  

Semoga Allah swt mengampuni dosa dosa besar kamu melemparkan FITNAH sedemikian rupa pada insan yang mungkin tidak pernah berdosa pada kamu.

Juga semuga sempena Nisfu Syaaban kamu akan membuka lembaran baru dalam hidup kamu yang berkemungkinan akan tamat bila bila masa tanpa sempat memohon maaf pada DS Rosmah.

Fitnah itu lebih dasyat dari membunuh. Ini bukan siapa siapa reka ini kata keramat Rasulullah saw. junjungan besar kita.

Seram seriau bila terbaca blog ini, tulisan yang hanya mengundang malang, dosa kering tak pasal2. Amalan kita yang sedikit dan jika pahala yang ada pun terus diSEDEKAHkan pada tuan punya badan.

Kalau nak cakap pasal politik pun biarlah kena dengan fakta. Biar ada bukti bukan melebal seseorang ikut sedap jari. Apa yang kamu dapat? Kenuntung dunia apa? Bagaimana pula kamu rasa jika ada orang yang melemparkan fitnah pada kamu?

Mengapa video sex Anwar Ibrahim yang disahkan tulen, diakui oleh tuan punya badan yang merekodkannya tidak dipercayai? Yang terang dan bersuluh enggan diakui, tapi membabi sana sini tuduh orang punya isteri.

Jagalah diri sendiri, isteri atau isteri isteri sendiri, anak anak dara sendiri, cucu cucu sendiri sebelum buat tuduhan pada orang lain. Kalau orang lain mampu nak pakai jenama apa pun, itu hak dia, dia tak susahkan kita, tak pinjam duit kita. Mengapa sampai begini sekali dengki dan sakit hati sesama Islam.

Fikir-fikirkanlah, memang tak ada yang sempurna dalam hidup kita yang singkat ini. Kalau kita nak berjuang betulkan keadaan atau apa pun biarlah berpatutan dan betul fakta kita, janganlah mengundang dosa, sampai bila nak lempar fitnah sana sini?

Sampai mati?

hydran,  Sunday, July 17, 2011 8:52:00 AM  

ntah2 dia ada jugak bra nie apa..sapa nak taw sbb ada dalam..

Video Najib Dimalukan Di London!!

en anomomos,  Sunday, July 17, 2011 9:24:00 AM  

mungkin kak rosmah beli lagi mahal harganya dari bra diatas.kerana yang di beli rosmah mempunyai tambahan batu...iaitu tambahan batu nisan..kah..kah.kuii..kuii..jange maroh..

suri solehah Sunday, July 17, 2011 10:07:00 AM  

tiba2 je teringin andai diri ini pun bernama sedemikian...huhu

Juga Tanpa Nama,  Sunday, July 17, 2011 10:47:00 AM  

Kepada, Tanpa Nama, Ahad, Julai 17, 2011 7:21:00 AM .bukti depan mata masih nak bela ,cuba you tengok rosmah -beg tangan,gelang,cincin semua dia tunjuk pada badan dia ,pastu you check harga barangan tersebut semua harga sampai juta jumlahnya ,you fikir dia ni kerja apa sampai boleh beli semua tu,mesti pakai duit rakyat(budget Negara ) untuk beli ,gaji najib pun tak sampai juta....lu pikir sendirilah..

Sampai mati kena tipu oleh rosmah/najib

budakboy,  Sunday, July 17, 2011 1:33:00 PM  

Salam.Kepada, Tanpa Nama, Ahad, Julai 17, 2011 7:21:00 AM. lu cakap betul pasal agama tu. cuma lu tatak tau pasal RM. lu punya jari kasi potong la beb. Kalau lu mau tau kisah RM, tanya sama staf kedutaan Malaysia di Peranchis. Nak berita sahih, benar semuanya, tanya crew BBJ. apa itu BBJ. lu rajin sikit. Cari sendiri. Mau berita lagiiii TEPAT & PADAT? tanya itu MUMTAZ. lu cerita pasal agama, tapi lu ada berani tegur RM tunjuk aurat??? sendiri jawab.

MOH KEMBARA Sunday, July 17, 2011 1:40:00 PM  

Assalamualaikum Yob ISA, miker ni kamcing bebenor dgn Bijan. Ada apa2 ke? Meh sini sekupang dua kalau dpt projek...jgn makan sorang!

tukang kata,  Sunday, July 17, 2011 4:23:00 PM  

Kesian kan dia ni BRO isa rupanya ada jugak unknown umporno yang cuba berdakwah di blog lu ayat tu sropa dah dapat sijil tauliah jabatan agama tapi sayang dalam dok kata kita ni buat fitnah la mengata la kat idola kesanyangannya tu si LAKI NAJIB sempat jugak selit kes video sex apa ke hal mamat ni silap link kot patutnya dia buka pap gomo ke tak pun pisau dot net tu baru penjilat paling jijik sesuai untuk bacaan orang bodoh

ISA Sunday, July 17, 2011 9:30:00 PM  

johor born;

itu perkara biasa dlm komputer kerajaan... gua tak heran laaaa...

lu ada kuasa lu boleh bikin apa saja..

ISA Sunday, July 17, 2011 9:30:00 PM  

SIASAH;

Sudah kowtim bro....

ISA Sunday, July 17, 2011 9:31:00 PM  

en anomomos;

lu bikin lawak lah pulak eeekkkk... hehehe...

ISA Sunday, July 17, 2011 9:32:00 PM  

suri solehah;

naluri pompuan gitu leerrrr... hehehe..

ISA Sunday, July 17, 2011 9:33:00 PM  

Juga Tanpa Nama;

Puak2 pencacai memang macam tu perangai diorang... pedulikan... bolayan jer...

ISA Sunday, July 17, 2011 9:34:00 PM  

budakboy;

diorang saja jer... buat2 tak nampak beb... pasal matlamat pergunakan agama untuk menghalalkan cara diorang...

ISA Sunday, July 17, 2011 9:35:00 PM  

Moh Kembara;

Yong Helima..., lu pun tau keakraban gua dengan Najib, lagi mau tanya ka...???

ISA Sunday, July 17, 2011 9:38:00 PM  

tukang kata;

hahaha... tadi dia baca blog fitnah papagomo, tapi komen kat sini... saja jer... nak tunjuk kebodohan dia kat kita... kalau tidak kita pun tak tau... yang diorang tu bodoh2 belaka...

Haaaa... ada lagi sekoq pencacai dok melalak kat blog gua nih... nama dia sexuan... semua komen dia masuk SPAM... tak tau apasal... hahahaha...

ada otak,  Monday, July 18, 2011 7:40:00 PM  

kesian kat pencacai bangang..
demi kak ros,buta hati,buta mata..
pastu tunjuk bodoh kat org plak..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP