IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perghhh... Rakyat Suruh Najib Diam beb...!!!!

>> Tuesday, July 26, 2011

Jam 5 petang tadi gua terdengar berita radio mengatakan "Pihak Polis sedang mencari rangkaian Television yang boleh menyiarkan video perhimpunan BERSIH pada 9hb Julai lalu"... hahahaha...

Semalam pulak montoghi Rais anak Yatim minta rakyat supaya mempercayai video versi Polis... kah.. kah... kah...

Kepala hotak gua memikirkan.. apa jenis bangang yang ada dengan pak montoghi dan polis malaysia, macam dah tertekan sangat dengan kebangkitan rakyat sekarang ini, mati2 merayu supaya rakyat percaya pada penipuan diorang... kah...kah...kah....

Itulah yang dikatakan maklumat di hujung jari beb... lain kali kalau nak menipu pandang kiri kanan dulu..., lagipun tipu-menipu nih.. amalan orang2 munafik seperti yang dilakukan oleh pemimpin2 keraaaajaan beEnd/umporno... yang selalu menipu dan memperbodohkan rakyat... 

Paling tak boleh blah hari ini apabila rakyat dah mula menunjukkan keberanian menghentam PM dalam facebooknya... Rakyat dah menyampah nak mendengar suara dia...  dan menyuruh dia "DIAM" saja... kah...kah...kah....

Wooiiittt... Najib Razak lebih baik lu letak jawatan jelah... lu memang tak layak jadi PM beb... makin jahanam negara di buatnya.

Alangkah bagus kalau YDPA membubarkan Parlimen secepat mungkin...., biarlah Najib Razak turun secara terhormat.., kalau tidak nanti besar yaaaa... amat KEMALUANnya.... hahahaha...

Rakyat dah mula menolak kepimpinan Najib dan beEnd.... teruskan.. teruskan... teruskan... menolak kepimpinan keraaaajaan barisan nasional....

Tolak... najib... tolak beEnd... tolak umPORno.... humbankan dalam longkang...

Lagi satu gua nak bagitau.... tariff elektrik bakal naik lagi pada bulan September 2011 ini...., TNB dah takda duit wa cakap luuuu....

Biar rakyat mampuih takpa.... asalkan kroni IPP gelak sakan menyandar dan boleh "pump" duit kat umPORno dan mentoghi2 nya.....

2 IkutSukaLu...::

ada otak,  Tuesday, July 26, 2011 11:01:00 PM  

tutupkan mata dr melihat bini kak mah ini..
pekakkan telinga dr mndengar cakap bini kak mah ini..
kita dah nyampah tahap gaban kat dia ni..bila la pendokong2 dungu dia ni nak sembuh..semoga hayat yg ada ini sempat la diorang dapat hidayah..aamiin..

Isa Tuesday, July 26, 2011 11:12:00 PM  

ada otak;

itupun kalau di beri hidayah... kalau di beri RM... amacam...???

tetap jadi lembu jugak laaaa... hahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP