IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PAS + DAP = umno Kapir...???? Lawak aarrr... Anjing Gua Nih...!!!!

>> Monday, July 18, 2011

Gua kalau ada skill untuk belah kepala otak pencacai umPORno nak jugak gua buat operasi belah membelah tuuuu... gua nak tengok wayar warna apa yang paling banyak berselirat dalam kepala hotak diorang... hahahaha....

Bila sembang jer... dengan puak2 karat biru nih, apa yang diorang pertikaikan kenapa PAS sanggup berpakat dengan DAP... alahaiiiii.... aduyaiiiii... letih aarrr... nak terangkan pada puak2 bahalol nih... asyik2 ulang benda yang sama PAS... DAP... PAS...DAP... ini dua parti berpakat bersetubuh berzina sekalipun masih baru lagi beb... kalau setiap kali berancuk pun keluar anak setahun sorang..., mungkin baru tiga orang "Tahlauf Siyasi" dari 2008 hingga kini.

Apasal puak2 bahalol umPORno nih tak nak buat research pakatan MCA... MIC... umPORno.. Gerakan selama nih... dah berapa puluh tahun beb diorang berpakat bersetubuh berzina, kalau nak diambil kira setiap kali berancuk keluar anak setahun sorang... sekarang nih tentu2 dah timang cucu kan...

Kalau bahalol2 pencacai bawahan umPORno yang selalu pertikaikan isu PAS tak boleh berpakat dengan DAP. Takan diorang tak boleh buat research sebab musababnya kenapa MCA, MIC dan Gerakan pun sebenarnya tak boleh berpakat dengan umPORno, barulah adil dan saksama kan...????

Mungkin bahalol2 umPORno tahap profesor2 kangkung boleh perjelaskan kot... ???? Kalau setakat Anjing pencacai bawahan memang tak tercapai dek akal diorang beb... oopppsss.. gua minta maaf.., pembetulan ok... Anjing ada otak tapi takda akal... kah... kah...kah.... sorry..sorry.. gua silap taip tadi... hehehe...

Tapikan bila dipersoalkan benda2 macam nih kat puak2 bahalol tolol dan lol... lol...lol... diorang akan kata gua buat fitnah pulak... hehehehe sedangkan telah terbukti secara terangan MCA.. MIC, Gerakan dan umPORno dah buat kebangsatan "Foursome" dah berdekad beb.... pun masih buta hati buta mata buta perut... serta buta kepala hotak....!!!!
(weiii.. Isa, lu jangan nak fitnah umPORno dengan perkataan "Foursome" ekkk..., umPORno dah lama "Tahaluf Siyasi" dengan MCA+MIC+Gerakan dan banyak lagi parti komponen lain...)

Pergghhhh... banyak tuuuu... gua ingatkan foursome... rupanya dah rabak beb.... "GangBang"... wa cakap luuuu... kah..kah...kah....
Kononnya pertahankan hak melayu yang terhakis.... kah..kah...kah... apa diorang masih dalam sindrom BANGANG ke....???

Semua Perdana Menteri Malaysia... Melayu beb... bila orang tanya Perdana Menteri nombor 6, RM52 billion saham bumiputera hilang kemana... Melayu Perdana Menteri nombor 6 nih tak boleh jawap sampai sekarang beb... apa barang mau cerita siapa yang menghakis, mengikis hak orang melayu... hahaha... itu pasal laaaa... gua katakan puak2 bahalol nih masih tolol menjadi pencacai umPORno walaupun diorang sendiri dah tau hak orang melayu dah lama di hakis dan di kikis oleh pemimpin2 melayu diorang...

Puak2 bahalol tu kata... PAS tunduk dengan DAP... hahaha.. lagi satu tuduhan diorang yang macam gampang..., tapi takpalah kalau diorang tuduh PAS tunduk dengan DAP sekalipun takpa, gua berpura2 terima tuduhan ganpang diorang tuuuu... hahaha... itu hak diorang nak tuduh apa pun. Macam yang gua katakan umPORno tunduk "Foursome" dengan MCA, MIC dan Gerakan selama berdekad nih... nak cerita macamana pulak tuuuu....

Paling ketara masa umPORno menang PRU tahun bila ntah gua tak ingat di Pulau Pinang... kenapa umPORno tunduk "blowjob" kat Gerakan hingga sanggup gadai pungkoq kat Gerakan.... walllaaaweeiiiii.... Anjing gua dari Bukit Mertajam mesti tau cerita liwat meliwat nih.... takan dah jadi Anjing Mahatet kot... hehehe... Anjing Mahatet jenis cepat lupa beb... hahaha... "Anjing Mudah Lupa"...

Aaahhhh... malas aarrr... cerita panjang2 bab bahalol umPORno yang sememangnya tolol dari dulu, kini dan selamanya.... sebab benak kepala hotak diorang semua dah hitam beb... gua cuma doakan semoga tuhan berikan diorang petunjuk jelah.... aminnnnn....


Hari tu... gua marah jugak dengan Pakatan Rakyat beb... terutama PAS dan DAP pasal mengadaikan Pulau Batu Putih dan Tanjung Pagar pada Singapura..., lepas tu jadi bacul dan dayus tanpa membuat sebarang tindakan terhadap Singapura kerana membiarkan jet pejuang Singapura menganas terbang sesuka mak bapak diorang di ruang udara Malaysia....

Huh... memang bangsat betul si Haji Hadi dengan Lim Kit Siang pengadai kedaulatan negara tuuuu..., tapi gua marah dalam hati jelah kan.... takan gua nak kutuk PAS/DAP pasal urusan gadai mengadai tuuuu... dah tu pulak tunduk pada Cina Singapura... muakakakaaaa.....

Daripada gua kutuk perkara benar terhadap PAS/DAP... baik gua buat fitnah kow.. kow.. kat parti laknat umPORno/beEnd... hahaha... suka-suka jer... buat fitnah kat umPORno/beEnd.... hahahaha....

6 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, July 18, 2011 10:16:00 PM  

Jangan berpadu dengan UMNO.. Biar mati hidup balik... aku sebagai penyokong PAS lebih rela bersama daripada berpakat dengan puak2 UMNO munafikin tu!!!
PERGI JAHANAM LA UMNO!!

umaq,  Monday, July 18, 2011 10:49:00 PM  

KAH KAH KAH......yang GangBang tu yang gua takleh tahan tu.....memang rabak abeh la anjing betina jenis umPORno nih...Gua ingat bukan stakat gheornorea n siphlis ja yang mlekat kat tubuh anjing umPORno nih abeh ngan segala macam HIV n AID smua ada nih...tolong la jangan dok berjimak ngan puak ni...kahkahkah....

Hanz Newman Monday, July 18, 2011 11:45:00 PM  

Depa lain...Depa guna pakai pendekatan "Tahaluf Say-YES-i" dulu kini & selamanya.

...kah kah kah

kung kung,  Tuesday, July 19, 2011 3:55:00 AM  

umporno ni gila talak... dah tahu parti dia nak mampos tu sibuk sangat nak pujuk Pas join diorang... dulu cakap bukan main besar umno tak perlukan Pas.. la ni bila dah nazak setengah mampos dan dan melutut merayu pada Pas... tu la Allah Taala paling benci pada orang yang bercakap besar... dah nak mampos baru nak sebut perpaduan la, orang mrlayu la, orang Islam la, hikang kuasa la... pi la ajak nasharudin mat isa berpadu dengan hangpa... ibrahim katak tu apa guna??? tibaila pungkoq dia kasi lagi kuat nyalak..kata panglima jihad..

Lang Tuesday, July 19, 2011 6:25:00 PM  

cis kau isa... pndai kau fitnah foursome tu... kau tau tak si mic, gerakan dan mca tu dah masuk jawi.. kau dah tengok muslim dlam depa nya ic...

lu pitnah la bro... diorg pon dah tukar bangsa jadi me...layu... sebab tu mrk pon dah dapat join hemtam kj, dan al-katak...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP