IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Menyampah Tahap Gaban...!!!!

>> Sunday, July 03, 2011

Selagi beEnd/umPORno memerintah... selagi itu rakyat akan tertindas, penipuan, pembaziran dan ketirisan wang keraaaajaan yang di songlap oleh bangsat2 menteri dan kroni mereka akan tertutup rapi, mahkamah, polis, spr, sprm dan semua agensi kerajaan di perkudakan seperlembukan sesuka hati mak bapak diorang... yang pasti sebahagian dari harta/tanahair Malaysia sudah  tergadai kepada Lee Kuan Yew...

Nasib undang2 Malaysia tidak membenarkannya..... jika tidak... 

Memang dah lama mampus semua bangsat2 dalam umPORno tuuuu...

Yang Di Pertuan Agung dan Majlis Raja2 pun satu hal.... aduhai... sedih aarrrr.... tak tau nak komen apa lagi dah... tempat rakyat mengadu pun dah macam sohai..., tapi nak suruh rakyat hormat kat diorang...

Semakin hari hati semakin sakit melihat permainan kotor puak2 umPORno lahanaktullah...!!!!

Noktah.

8 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Sunday, July 03, 2011 9:08:00 PM  

Penganjur Bersih 2.0 pun silap juga. Tidak membuat permohonan rasmi pada agong untuk mengadap.

Masa Bersih 1.0 dulu, awal-awal lagi sudah memohon perkenan agong dan juga perlindungan angkatan tentera dgn ketuanya iaitu agong juga. Sebab itu, masa perarakan Bersih 1.0 dari Masjid Negara ke Istana, polis tak berani hendak buat kacau, cuma tembak air masa di tengah2 KL sebelum ke Masjid Negara.

Kerajaan Rakyat Sunday, July 03, 2011 11:39:00 PM  

Tiada tempat mengadu bagi mu lagi..!!

bunbinban,  Monday, July 04, 2011 12:36:00 AM  

releks la bro, mungkin sudah masanya utk kita olah semula harapan kita. Kita terjemahkan dlm bentuk protes senyap namun kesannya lebeh mendalam. Tidak selamanya yg zalim itu berkuasa bak kata Pak Samad, ada tarikh luputnya. Itu hakikat dan itu juga pasti. Berundur bkn bererti kita kalah. Ada caranya insyaallah.

AmenoWorld Monday, July 04, 2011 12:41:00 AM  

Aku tak rasa agung halang bersih. baca bebaik weh note agong tue

Anonymous,  Monday, July 04, 2011 12:44:00 AM  

marllah kita beramai2 mengadu kepada Allah SWT. sesungguhnya Allah maha mendengar. marilah menanam keyakinan kepada Allah sepertimana yakinnya para NabiNya walau pun hebat ditindas. Amin.

hafiz.

AmenoWorld Monday, July 04, 2011 12:45:00 AM  

bodoh arh wehhh.. dua kali aku tulis komen tp internet problem.. aku dah malas nak tulis. majuk!!!

aku tak rasa titah agong tue sokong bn. baca bebaik beb.

Anonymous,  Monday, July 04, 2011 11:00:00 AM  

agong tak kesah pun bersih tu,janji tak kacau keamanan,tu je.die pun nak pertimbangkan permintaan bila memo tu sampai nanti

Jam Spy Kalis Air Dan Mampu Rekod Video 720p HD Keluaran Korea
Semangat Seorang Tentera Finland!!
Inilah Kereta,Inilah Rumah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP