IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

KPN Mohon Maaf Pada Anwar..????

>> Sunday, July 10, 2011

Melalui entry gua ini, Ketua Polis Negara... oooppsss... Ketua Penipu Negara (KPN) telah mengatakan begitu begini pada Anwar Brahim... kah...kah...kah....

Dan melalui maklumat yang gua terima dari Bukit Aman.. ooopppsss... silap lagi..., gua terima maklumat dari Bukit Dajal sebentar tadi, sebenarnya KPN telah tersilap membuat statement berdasarkan laporan yang diterima dari anggotanya yang bebal dan bangang. Individu yang di maksudkan oleh KPN dalam sidang media tersebut sebenarnya bukanlah Anwar Brahim.

Individu yang beliau maksudkan adalah Ibrahim Ali...... muakakakakaaaaaa....

Ibrahim Ali... yang lebih di kenali sebagai Braheng Katak atau Raja Katak seMalaysia, juga terkenal sebagai Panglima Ultra Jihad Melayu... kerana kegagahan dan keberaniannya yang sanggup berada dibarisan hadapan dan sanggup MAMPUS terlebih dahulu demi mempertahankan "Ketuanan Melayu dan Raja2 Melayu demi Bangsa dan Agama" ... wakakakaka....!!!!

Mulai hari ini... mangkuk ayun ni layak di gelarkan sebagai
Panglima Pandikutty... hahaha...

Menurut KPN lagi, berdasarkan maklumat risikan polis Braheng Ali didapati bersembunyi celah kangkang bininya sewaktu anak2 buah Perkosanya berjalan-jalan dan bersiar-siar sambil pekena teh tarik di Kuala Lumpur petang semalam.

Selepas membuat pembetulan kesilapan tersebut, KPN sekali lagi menyatakan kekesalannya dan memohon maaf kerana menuduh Anwar Brahim tidor di rumah petang semalam sambil menjeling dan meluku kepala anggotanya yang salah bagi maklumat kepada beliau.

Dalam sidang media yang sama, atas permintaan para wartawan yang hadir beliau dengan bangga dan poyo sudi mendendangkan sebuah lagu yang berjodol "Katak oh Katak"...

"Katak oh katak kenapa lu tak turun semalam
Macamana aku nak turun, bini aku baring terlentang... bini aku baring terlentang..."

Alamak... gua ingat2 lupa liriknya... kalau lu orang tau... lu orang tolong la sambung... hehehehe..., yang pasti dalam sidang media tersebut gua dapat melihat betapa seronoknya puak2 lembu, puak2 anjing, puak2 berok dan tak terkecuali puak2 katak yang melompat seronok dengan nyayian sumbang KPN.... hahahaha...

Terutama sekali.... ahli perkosa kat bawah nih.... kah...kah...kah....;

No. Ahli Perkosanya : 000815
Tapi kenapa dia koyakkan kad keahliannya...
Pasti dia tak sanggup jadi PONDAN macam Presidennya

Hahaha.... Ibrahim Ali Katak Pondan... memekak menyalak bergegar satu Malaysia, weiii... mangkuk bangsat... Bapuk Bukit Bintang lagi berani dari lu laaaa.... inilah makhluk paling BANGSAT di Malaysia..  kecik2 tak mau mampus... dah tua bangka jadi PONDAN tua menyusahkan orang... hahaha.

5 IkutSukaLu...::

keladi,  Sunday, July 10, 2011 9:47:00 PM  

bila nak buat bersuh 3 pulak ni?

opisboi Sunday, July 10, 2011 10:02:00 PM  

binvent tan chukong seport toto tak hulur pda mahaguru al kataki. baik al kataki gi nengok koleksi beg tangan akak mah & sama ngan cincin akak amah yg terbaru.mana ponya banggang ahli yg betuankan pondan..

opisboi Sunday, July 10, 2011 10:02:00 PM  

binvent tan chukong seport toto tak hulur pda mahaguru al kataki. baik al kataki gi nengok koleksi beg tangan akak mah & sama ngan cincin akak amah yg terbaru.mana ponya banggang ahli yg betuankan pondan..

sheikh teluk intan Monday, July 11, 2011 12:33:00 PM  

"Oh bini, oh bini mengapa engkau baring terlentang".

Maka dijawab bini: "macam mana aku baring terlentang, bang brahim nak lompat aku".

"Bang Brahim , oh bang brahim, mengapa kau nak lompat bini kamu"

Maka Brahim menjawab: memang aku kaki lompat"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP