IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kenapa Taib Mahmud Cari Al-Banjari.. ???

>> Sunday, July 24, 2011


Gua... kalau bab kahwin cerai artis gua malas nak ambik pot... pasal dah tau sangat kehidupan diorang tuuu... nak glamour jer lebih... lepas tu hampehhhh.... hahaha... mampuih pi kat depa...

Tapi kali ni.. gua nak ambik pot sikit pasal perkahwinan mamat penyangak nih..., sebabnya gua salute atas keberanian dia yang dah berumur 75 tahun berani kahwin muda beb... dengan pompuan umur 29 tahun, part yang gua salute ialah fizikal 75 tahun wrestling dengan fizikal 29 tahun... hahaha.. minah arab pulak tuuu... perghhhh... mampukah dia... itu yang mula sekali terbit dalam kepala otak gua masa kecoh2 awal perkahwinannya.

Kalau macam Salleh Yaakob tu... gua tak heran sebab fizikal masih mampu lagi beb... ini si penyangak tua yang fizikalnya dah layak pakai kain kapan beb.... itu pasal laaa... gua salute sama ini orang tua penyangak Sarawak nih... hahaha...

Kini dalam usia hampir 7 bulan  perkahwinan sudah dengar sok sek sok sek... something wrong bawah katil diorang... hahaha.... boleh baca di sini sok sek kisah rumahtangga penyangak tua nih... hahaha....

Apa-apa hal pun malas gua nak ambik kisah hal rumahtangga penyangak tua nih... pi mampus laaaa... kat dia. Cuma kenakalan dalam kepala hotak gua jer... yang berkata...

Penyangak tua nih.. sepatutnya telepon Al-Banjari untuk menyelamatkan rumahtangga dia... dan lihat keputusannya... siapa yang akan lariiiiiii..... pasti si kambing betina lubnan lari keliling istana sambil menjerit tak mau.. tak mau.... tak larat dahhhh... hahaha... yang si kambing tua sarawak tu pulak mengembek kekajongan mengejar sambil tersemput2 di buatnya.... hahaha...

Al-maklumlah.... kambing tua lah katakan... mana kuat berlari-lari, harapkan nafsu jer... kuat... nak berancuk kena makan ubat kuat laaaaa.... muakakakaaaaa....

Setakat bercita-cita nak lambung tinggi2 lepas tu target... lupakan jelah.... hahahaha....!!!!

3 IkutSukaLu...::

johor born Sunday, July 24, 2011 9:18:00 PM  

bro gua cadangkan lu jgn bayangkan 2 mahluk tu wrestling, cuba lu byg kan lu yg tgh wrestling gnti situa tu. kah kah kah

tukang kata,  Monday, July 25, 2011 4:55:00 PM  

tikus tokak besi... kajong dah kajong gamat gamat begesot

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP