IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Karaoke Dengan Bini Rosmah Mansor.

>> Sunday, July 31, 2011



Lagu di atas di tujukan khas buat bini Rosmah, dan n3 ini adalah n3 menyakat Rosmah laki bini sebelum Maghrib petang nanti... di mana ada Rosmah di situ bumi bergegar... hahaha... dalam gurau ada seriusnya.... seperti di bawah ini, fikir-fikirkanlah...

ASTAGHFIRULLAH...!!!!

Inilah antara ungkapan yang kami anak2 muda Telok Kemang dengar apabila bertemu dengan semua ahli2 keluarga kadet penamat latihan tentera dan pdrm di PUSASDA tadi yang turut dirasmikan oleh najib tun razak / ROSMAH MANSUR / zahid hamidi / hisham the pon..

ADAKAH INI BALA...??? - apabila seorang bayi kecil berumur 3 bulan terbang ditiup angin kuat ketika ribut berlaku dan hampir jatuh kedalam longkang yang bertakung dengan air.

ADAKAH INI BALA...??? - apabila banyak kenderaan rosak teruk apabila ditenggelami air di kawasan yang sebelum ini BELUM PERNAH banjir.

ADAKAH INI BALA...??? -apabila 2 buah kampung berhmpiran dengan tempat dukun ada semua banjir ditenggelami air.

ADAKAH INI BALA..??? - apabila beberapa biji kenderaan rosak dan hancur teruk apabila ditimpa pokok dan tiang2 elektrik..

ADAKAH INI BALA...??? - apabila 2 orang meninggal dunia ditimpa pokok ketika berada dalam kereta mereka.

ADAKAH INI BALA...??? - apabila khemah2 yang dipasak kuat di kawasan dataran lapang, terbang ditiup angin, yang mnjadi kehairanan, hanya khemah PDRM sahaja yang terbang dan hancur dibantai ribut, tetapi khemah2 kepunyaan tentera hanya mengalami sedikit sahaja kerosakkan..... fikirkan..

ADAKAH INI BALA...??? - apabila gerai2 peniaga2 kecil habis hancur dibantai ribut dan bertaburan diatas jalanraya..

ADAKAH INI BALA...??? -apabila bumbung2 atap2 rakyat yang tinggal berhampiran kawasan dimana PM dan rosmah ada, habis terbang dan hancur berterbangan..

ADAKAH INI BALA..??? -apabila kubah masjid bagan pinang tercabut dari tiangnya dan terhempas ke bumi

ADAKAH SEMUA INI BALA APABILA KAMI RAKYAT TELOK KEMANG MENYATAKAN DENGAN SEBENAR-BENARNYA BAHAWA BELUM PERNAH BERLAKU RIBUT SETERUK INI, TATKALA SEORANG DUKUN DARI PUTRAJAYA HADIR BERSAMA SUAMINYA DI BUMI TELOK KEMANG INI...!!!!

kredit gambar dan n3: brader saufi samm - anak jati PD

Nota: Ini adalah posting second last pada hari ini....., posting terakhir telah di scheduled pada jam 4.00 petang nanti.... chow chin chow.... adios...

3 IkutSukaLu...::

leekonu Sunday, July 31, 2011 2:26:00 PM  

maka akan bertambahlah makbol orang yang difitnah ameeen...sapa yang cakap ni bukan aku tapi HANYA untuk orang-orang yang difitnah dan dianiya special punya tawaran dari ALLAH SWT.

sebokmama Monday, August 01, 2011 2:23:00 PM  

Ada hikmah disebalik setiap kejadian tu...cuma kita aje yg tak tahu...semoga diaorg tabah menghadapi apa yg terjadi amin...

Lang Monday, August 01, 2011 11:04:00 PM  

bala tu idak le.... masih boleh bernapas hehehehe... tp sebenarnya suruh manusia tu berfikir... tiada yg pelik bagi sang pencipta....

maka rugi lah bagi mereka yg tidak menggunakan akalnya ttp menggunakan nafsunya untuk mentafsir suratan illahi...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP