IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Buka Gerai Pada BERSIH 3.0...!!!! Berkenalan Dengan Haramjadah Ni...!!!!

>> Thursday, July 14, 2011

Perghhhh.... Bersih 3.0 pulak daaahhhhh.....!!!!

TGNA sokong beb.... untuk BERSIH 3.0 jikalau Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR) masih nak berterusan menjadi Anjing umPORno/beEnd.

Teeeeetaaapiiii....., jikalau berjaya di adakan Himpunan Bersih 3.0 kali ini gua tak nak main kejar kejar lagi beb.... letih aarrr.... kali ini gua nak berniaga Burger dan Air di laluan Bersih.... masyukkkk... wa cakap luuuuu.... cuma orang2 bodoh jerrr.... yang kata diorang rugi beb... hahaha....

Dan tetapi lagi.... jikalau terjadi apa2 sekalipun dengan perniagaan gua, sudah pasti gua boleh tuntut ganti rugi...., lu orang bayangkan lah.... setakat meniaga nasi bungkus dan restoran mamak... boleh ke dapat jualan satu hari Rosmah Mansor 10 ribu.... kah...kah...kah...., gua pun tak caya beb... tapi dalam TV3 suku diorang interview makcik tu kata rugi banyak beb... hahahaha... melayu felda percaya beb... melayu kampung percaya beb... melayu bukit mertajam pun percaya beb... lu orang jer... yang belajar tinggi2 tak percaya cakap makcik tuuuu... seperti yang TV3 suku laporkan... hahaha...

Kesimpulannya.... meniaga pada hari himpunan BERSIH... sudah pasti masyuuukkkk.... tak meniaga pun masyuuukkkk... jugak...!!!! kah...kah...kah...., kiri kanan masyuuuukkkkk... wa cakap luuuu....


Dah tu pulak.... sambil2 berniaga, gua nak ushar haramjadah yang muka lonjong kat dalam gambar tuuuu.... gua review kebanyakkan video BERSIH kat youtube... gua tengok kelibat haramjadah nih yang paling extreme sekali dia punya tahap keganasan....

Gua yakin haramjadah nih... sekolah takat darjah enam jer... dapat masuk pasukan polis pun mungkin sebab ada kabel baekkkk..., pasal tu dia punya penyakit sawan Anjing Gilababi paling kronik beb.... membujur lalu melintang patah.., habis semua orang di libasnya, nak tunjukkan yang dia betul2 menjalankan tugas beb.... nanti cepat naik pangkat... macam tukang usung tilam dulu2 tuuuu... hahaha...

Cuba lu orang survey sikit... haramjadah ni berasal dari hutan hulu banat mana...??? Gua yakin ramai yang nak berkenal mesra dengan haramjadah nih, tapi dengan syarat itu uniform pi campak jauh2 ok..... berkenalan sebagai orang awam laaaa... itu pun kalau haramjadah tuuu... ada teloq laaaa...

Itulah rupa melayu paling bangsat kat malaysia nih....!!!! Buat aweks... aweks... pulak lu orang cam kan betul2 muka haramjadah tuuu... nanti kalau terbuat laki... mampuih lu orang kena libas dengan dia... merana seumur hidup beb.... muakakakaka....

24 IkutSukaLu...::

buntat,  Thursday, July 14, 2011 12:20:00 AM  

gua baru nak masuk dlm entry pasal mamat ni rupanya lu da perasan dulu bro, muka mmg ada iras samseng taik kucing, celaka ini org

Isa Thursday, July 14, 2011 12:24:00 AM  

buntat;

hehehe... ada chemistry tuuu...

buat jelah versi luuu... biar tersebar 1Malaysia... dia nak jadi hero kan...???

So bagi laaa.. publisiti kat dia.. kah...kah...kah....

mahaza Thursday, July 14, 2011 12:29:00 AM  

bro, aku nak join. tapi aku nak pilih tempat dekat ngan trak fru... polis ramai lapar itu yang naik hantu semacam tu... kalau bagik diskaun 5% pun tentu dorang seronok. jual roti ngan air kotak pun ok tu. buat stail Jakarta... ha ha ha

Isa Thursday, July 14, 2011 12:50:00 AM  

mahaza;

baik lu bagi makan free jer... kat hanjing2 tuuuu...

lepas claim rugi RM10 ribu... kah...kah...kah...

mahaza Thursday, July 14, 2011 1:08:00 AM  

10 ribu mana blh... kena cerita juta-juta baru boleh masuk TV.

Otakku Thursday, July 14, 2011 1:11:00 AM  

Gua nak jual otak2 ngan air nira nipah.

Isa Thursday, July 14, 2011 1:18:00 AM  

mahaza;

boleh jer... kalau lu meniaga pakai baju patriot... hahaha...

Isa Thursday, July 14, 2011 1:18:00 AM  

Otakku;

Baik lu bakar satey sekali... hahaha..

Lang Thursday, July 14, 2011 1:35:00 AM  

bro...

gua hingat nak jual helmet.. prisai rotan yg bulat tu... sarong tangan kulit... topeng dan tong gas mcm bomba tu... sut baju hujan kuning... garam... air mineral... bendera malaysia yg kecik tu... mesti laku kot...

Isa Thursday, July 14, 2011 1:40:00 AM  

Lang;

Tak baik bro... tamak sangat... semuanya lu nak jual... hahaha...

Nazaruddin si Hamba Allah Thursday, July 14, 2011 1:42:00 AM  

Salam Bro ISA,

Gua pun sekarang dalam proses copy imej muka anjing2 bangsat yg menggila khinzir tempohari. Macamana gua boleh kasi dengan lu biar lu tampal kat blog lu ni. Kalau jumpa kat tengah jalan atau masa raya kat kampung nanti, bolehlah salam-salam dengan dia org ni untuk mintak maaf. Lepas mintak maaf jangan lupa pakat terajang 5-6 kali sorang!

Monkey Shooter,  Thursday, July 14, 2011 5:33:00 AM  

semasa gua kanak-kanak dahulu, ada orang kampung yang buat khianat kat anjing India kerana selalu kejar orang kampung bila lalu kat sebelahan kebun getah hak Pengurus tu punya. Mereka sediakan telor ayam kampung, ditebuk halus untuk keluarkan putih dan kuning telor dan kemudian mereka isi asid formik (cuka getah)...dengan hati-hati takut kena tangan, lalu mereka tutup semula dengan gam tiub basikal (getah bulat) seterusnya mereka lontarkan kepada anjing Pengurus India kat kebun tu.... apa lagi, menyalak sampai 7 hari 7 malam sebelum menemui ajalnya Bro...

Yong Thursday, July 14, 2011 6:01:00 AM  

Yong nak jual air kosong. Masuk dalam botol plastik. Berapa kos sewa lori 2 jam erk?

Anonymous,  Thursday, July 14, 2011 7:21:00 AM  

halo bro, apasal kasi besarkan gambar tu, bagi claer sikit.

kakcik Thursday, July 14, 2011 7:44:00 AM  

(keluar tajuk)

Cantik bilangan pengikut blog ISA ni pagi ni - 1234. :)

Isa Thursday, July 14, 2011 8:23:00 AM  

Nazarudin; W'Salam bro;

Email add. gua ada kat pengatas blog tu... pandai2 la lu nak adjust camna pun...

hehe... part penerajang sorang 5-6 kali tu... memang terbuku jer dalam hati nih...

Isa Thursday, July 14, 2011 8:25:00 AM  

Monkey Shooter;

Itu anjing kampung bro..., ini anjing bandar... caranya lain bro... hehehe...

Isa Thursday, July 14, 2011 8:50:00 AM  

Awan Fantasia;

Budak Henry Gurney..???

Perghhh...

Isa Thursday, July 14, 2011 8:53:00 AM  

Yong;

Air kosong, masuk botol plastik dan tulis BERSIH... perghhh.. selamat maju jaya.. hahaha..

Tak payah bayar kos sewa lori.. PRDM bagi free jerrr... hahaha...

Isa Thursday, July 14, 2011 8:55:00 AM  

kakcik;

(dalam tajuk)

semua insan pasti akan melalui perkara yang sama, bezanya masa dan ketika.

tukang kata,  Thursday, July 14, 2011 9:48:00 AM  

Bro spesis dajal ni gua harap kaki dia kena lenyek treler jer lepas tu berwilcha le seumur idup. Tapi jangan risau dunia ni kecik jer gua garenti jibauk tu garenti ada yang petik buat lauk kenduri punyalah

Anonymous,  Thursday, July 14, 2011 10:12:00 AM  

ingat lagi pesan atok guwa.. "if u still wanna be mygrandcucu.. dont u ever jadi pak or mak pulisi.. sampai kiamat aku x ngaku cucu..." hahahah... dasar anjing UMpOrNo ur life will Be End...

Isa Thursday, July 14, 2011 10:34:00 AM  

tukang kata;

betul apa yang lu taipkan, mamat ni mesti dah kena marked... tunggu masa kena jentik jer...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP