IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Contoh Manusia Bingai.

>> Monday, July 18, 2011

Gua yakin ramai yang dah baca kisah makcik Singapura nih....

Ohhh...yeaahhh... makcik Singapura yang berkata kalau dia jumpa Anwar Ibrahim dia nak tumbuk muka Anwar... hahaha... apa punya samdol la makcik nih... wa cakap lu..., kenapa gua katakan makcik ni samdol...???? Sebabnya...;

1) Kenapa dia nak salahkan Perhimpunan Bersih...????, sedangkan sudah di rancang 6 bulan lebih awal dari tarikh yang dijadualkan (9 Julai 2011). Dalam jangka tempoh tersebut punyalah havoc dalam media kerajaan itu ini begitu begini, so... takan dia tak tau kalau ada perhimpunan sebegitu sudah tentu KL akan di tutup. Itu pun dia tak boleh fikir ke...????

2) Kenapa dia nak salahkan Anwar Brahim pulak...???? Perhimpunan Bersih bukannya anjuran Anwar Brahim..!!!! Ataupun anjuran mana2 parti politik dari kumpulan pembangkang (Pakatan Rakyat).

3) Atas alasan Bersih juga, dia kata dia kerugian... ini apa cerita beb...??? lu nak buat kenduri ke... atau lu nak meniaga jual anak beb...??? Apa Kenduri Kahwin boleh di niagakan ke...???? Ada untung rugi pulak...????

4) Kalau dah ada perancangan kenduri yang ada kesan untung rugi... buat jelah kat hotel beb..., nak buat pada tarikh yang sama apa hal....???? Sendiri cari penyakit... lepas tu nak salahkan orang lain... baghal tak sudah2...

5)  Sepatutnya makcik nih salahkan Polis, pi laaa... saman Polis dan KDN kerana sebab dioranglah punca jalan2 di tutup. Lagipun apa kena mengena dengan himpunan Bersih sebab himpunan tu bukannya di adakan di Desa Pandan makcik oooiiii.... bukannya dekat dengan rumah luuuu... hahahaha... himpunan Bersih di buat di tengah2 pusat bandar laaaa... apa kena mengena dengan Desa Pandan pulak...????

6) Paling tak boleh blah... makcik ni anggap "Sedekah" satu kerugian beb... sah kepala otak umPORno nih...

Dan lagi lu orang tambahlah apa yang patut dengan kebebalan makcik nih.... letih aarrr... layan jenis politik senteng macam tuuu...

Dalam bab ini gua bukannya nak pertahankan Bersih atau Anwar Brahim, jika guna logik akal dan melalui persepsi berkaitan dakwaan makcik ni, setiap alasan makcik nih tak logik langsung, apatah lagi jika ada somebody yang jadi tukang hasut tukang kipas bagi meraih kesempatan politik bangang diorang di belakang makcik tu... biasalah puak2 pencacai nih... selagi ada kepentingan politik bagi diorang selagi itu diorang belasah jer.... baik buruk atau cerdik bangang belakang kira......


Tambahan pulak yang kecoh dengan isu makcik ni akhbar glamour umPORno yang dah nak mampus tuuuu... hahaha... ramai2 boleh tumpang gelak guling2 jelah...



So... kepada makcik kamariya... duduk depan cermin muhasabah diri dulu dan layan video tuuu..., sebelum suka2 nak tumbuk muka orang..., lu di nasihatkan supaya jangan jadi bahan permainan puak2 jahanam tu.... lu dah jadi puppet diorang makcik oooiiii..... kesian wa tengok sama luuuu....

Nota: Perghhh... jika tiba masanya nanti akan tiba giliran gua untuk buat kenduri walimatulurus... pada masa tu... gua kena buat kira2 perbelanjaan yang memastikan kenduri tu boleh mendatangkan untung pada gua... dan minima 50% untung gua kena kaut beb..., kenduri nikah kahwin anak pun boleh buat meniaga perrrr.... hahahaha....

Apa yang di ajarkan dalam Islam berkaitan majlis walimatulurus diorang tak nak ikut.... apatah lagi kalau dah bergelar tok siak masjid beb... hahaha... ooopppsss... apasal gua bercerita pasal Islam nih... gua nih jahil ilmu agama beb... kalau nak di bandingkan dengan puak2 umPORno... diorang lagi hebat dalam ilmu agama nih... hehehehe....!!!!

8 IkutSukaLu...::

bunbinban,  Sunday, July 17, 2011 10:11:00 PM  

Dia ni bkn jadi puppet tapi pundek. 100 ribu org berdemo, takde masaalah masuk kl. Takat Desa Pandan tu belum sempat tukasr gear dah sampai. Ek ele, buat kenduri anak kira untung rugi. Otak kapitalis makcik sorang ni. Malang le nasib menantu makcik tu dpt mentua otak pikir duit je. Nak menipu agak2 la makcik oiiiiii, jemputan 3000 org. Kalau jemputan 3000 org nape tak buat kat stadium merdeka je, kalau jemputan tak dtg, kami leh dtg....time tu salam kaut mau dpt seratus ribu...untung woooooooo

atin,  Sunday, July 17, 2011 10:12:00 PM  

Minta ganti rugi $45,000.nak balik modal duit kenduri la tu.mak cik..mak cik..kekeke

bunbinban,  Sunday, July 17, 2011 10:12:00 PM  

opppssss...bini tok siak pakai tudung kuar jambul....hahaha sah sah penyokong umno totok nih...

johor born Sunday, July 17, 2011 10:25:00 PM  

Saman le cik, kalaumenang bertambah kaya, kalau kalah apa nak takut kimmak belanja,nak tumbuk anwar tumbuk la cik, kalau nak tumbuk mcm rahim nor tumbuk jgn mcm katak tumbuk, lepas tumbuk angin lari sembunyi dlm kain bini

John Rennoult [JR] Sunday, July 17, 2011 11:07:00 PM  

bro isa : ni yang tak boleh tahan sampai perut gua dah beputar 360 darjah beb. ! kahkahkah.. lawan dulu la ape takut kan.. ingat orang takut ke tgok laporan tue.. tgok boleh menang tak makcik ni. kahkahkah.. kesian spesis umprono nih.. betindak tak guna akal dan kurang mengkaji.nak ge tumbuk anwar pegi lah.. hahaha. kang makcik pula meskin hina dan jadi peminta sedekah dekat chowkit tu.. lepas kena dakwa mencederakan.. hahaha

ANAK JAWA,  Sunday, July 17, 2011 11:58:00 PM  

Bibi KHAMRIYA kan dia ni puak kimmak itu yg dok sondol ja apa yg org ajar dia. lagi pun puak ni buat kenduri kawin ada markup kurang2 40% tu yg angin tak masyuk. CHEK jual ja anak tu kat najib.

Schuk Monday, July 18, 2011 4:52:00 AM  

makcik jemput member yg pro-bersih pehal? salah makcik jgk 2...

ada otak,  Monday, July 18, 2011 7:01:00 PM  

haa3..
kesian kat makcik..
kedai semua tutup aritu,kami peserta bersih pun mau makan2,minum2,penat main police sentry,pistol air,isap asap rokok lebih nikotin beramai2..penat,lapar woii..
klau makcik bgtau,iklan camni ke kan bagus,gua ngan geng2 boleh pegi makan kat kedai makcik aritu..opsss,kedai?untung,rugi?
cian..makcik kawan ngan org umngok kot,ikut pengalaman kawan gua ajkkk yg slalu crite,depa tu salam kaut tipu,2hinggit je,tisu aje dlm smpul pun ada..pastu ramai depa tu semua pun xbleh prgi,wajib semua prgi bkt.bintang demi tanah air..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP