IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hari Ini Kak Rosmah Mansor Ku Pulang... yey..yey...!!!!

>> Thursday, July 21, 2011


Sumber Suaram memberitahu kes itu dijangka akan dibawa ke mahkamah terbuka Perancis seawalnya Ogos. Pembelian kapal selam berkenaan yang dinamakan KD Tuanku Abdul Rahman dan KD Tun Razak, sebelum ini mencetuskan kontroversi kerana melibatkan penggunaan wang rakyat sebanyak RM7.3 bilion.

Ekk..ekk..leee.... RM7.3 bilion senang2 jerrr... lebur...
Company 2 hengget senang2 jer sakau 500juta...
Takan RM1.2 bilion tak boleh kot...
Huloq aarrr... kat gua RM seploh dua ploh juta.... kah...kah...kah.... lu pun tak payah nak nangis2 beb... bikin malu sama melayu indonesia jerrr...

eerrr... kak rosmah mana eekkkk.... hari ni dia balik kan... satu kapalterbang dengan mamat kat atas tu ke...????

hahaha....

wooiiittt... bukan aman jeling2 sama gua laaaa....!!!! sori latok... bila mau belanja teh lagi....

2 IkutSukaLu...::

Kerajaan Rakyat Thursday, July 21, 2011 3:20:00 PM  

Salaam Beb...

Huloq.....
brape?...
million ke billion...?

Salam Jakarta .....

Isa Thursday, July 21, 2011 11:49:00 PM  

Kerajaan Rakyat;

Mana lebih besar Million/Bilion..???

Mau yang besar saja... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP