IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bajang...!!!! Gampang...!!!!

>> Friday, July 08, 2011

Apabila ada sekor berok umPORno yang di bayar untuk membuat provokasi dalam blog2 PR memekak terlolong apabila komen2 gampangnya tak disiarkan, makhluk perosak nih jadi tak ketahuan punca dengan memaki hamun ikut sedap mak bapak tok nenek moyang dia...

Gua sangkakan perkataan maki hamun gua terhadap keraaaaa..jaan beEND dan umPORno selama ini dah mencapai tahap maki hamun tertinggi serta kurang ajar gilababi beb..., tapi gua silap beb... gua tersasar beb....

Tahap maki hamun makhluk perosak umPORno yang bernama Rexuan aka Sexuan yang buat komen di blog gua ini rupa-rupannya adalah tahap maki hamun peringkat paling tinggi mengikut kamus Dewan Bahasa dan Pustaka... hahahaha... sejahat2 gua... takda laaaa.. nak mengunakan bahasa kemaluan dalam kain beb.... pada gua itu dah tahap pariah punya maki hamun....

Ohhhh.... rexuan... rexuan.... kenapalah engkau di jadikan sebagai manusia... bukankah lebih baik engkau dijadikan sebagai... dot.. dot... dot... sebab memakan hasil lendir umPORno untuk buat fitnah kat blog orang..., apa bapak lu tak ajar lu buat blog sendiri ke.... hahahaha... bingai bin bangang tak sudahhhh... hahaha...

So... samalah dengan al-kisah lawak pada hari ini seperti di bawah nih... dah tau umPORno pelihara anjing garang, lagi mau dekat dan percaya ka...???? kah...kah...kah.... kan dah kena gigit... grrr... grrrr.... grrrr....

Maaf, kalau gua katakan ‘WTF’?”

“Sorry all, spoke too soon: Bersih rep asked 3 times "Is this a permit?" 
Police: "Yes", but now, police say "Actually it is a letter denying permission"
LOL

kah...kah...kah.... ehhhh... rexuan... lu tak mau gelak guling2 ke...????? hahahaha.... semoga lu di berikan petunjuk... kah... kah... kah...

kita bakor... kita bakor.... rexuan terbakor beb... hahaha... dasar pencacai...!!!!!

6 IkutSukaLu...::

a.samad jaafar Friday, July 08, 2011 3:30:00 PM  

Bro Isa.. patutnya ulas diterbitkan komen puak2 gampang tu bro.. bio penat menulis..tak kuar2 plk..padan muka!

Bro.. up sikit bro.. gampang x ganas.. patutnya BAJANG !!! HAHAHA..

rexuan Friday, July 08, 2011 3:40:00 PM  

sial jari lu sama dgn sial blog penyokong pakataiks yg lain. asal ajer ada org pertahan kerajaan pilihan majoriti rakyat malaysia, lu org tuduh dibayar umno. lu pikir semua org tahan ke tengok pengkhianat mcm lu? hahaha mmg gua gelak guling2 skrg.. sbb si dayus dan bacul mcm lu terkesima dgn fakta yg gua kasi. menelanjangkan fitnah sial lu sampai lu gigil nak siar komen2 berfakta gua. lu takut dungu2 lu berfikir bkn? gua sdh ckp sama lu, dungu2 lu mmg dungu tahap kustaik. dia org akan terus makan taik lu, lu jgn risau.
gua tak heran lu tak siar komen gua sbb komen gua hanya untuk lu! tp dgn tak siar komen gua, itu BUKTI LU DAYUS DAN BACUL! dan lu mmg nak jadi iblis dan setan yg bersumpah utk terus memesongkan umat islam dari kebenaran!
moga2 tuhan kasi lu petunjuk!

Isa Friday, July 08, 2011 3:40:00 PM  

a.samad jaafar;

1) bahasa kemaluan tak dibenarkan dalam kamus ikutsukaaku, hahaha...

2) komen malaun tu takda fakta pun.. fitnah banyak laaa... hahaha

cadangan "Bajang" lu di penuhi, walau gua tak tau apa maksudnya.. hehehe...

tq.

Isa Friday, July 08, 2011 3:44:00 PM  

rexuan;

sebab dalam komen yang ini bahasa lu nampak baik sikit, maka gua luluskan penerbitannya... hehehe..

gua pun belajar dengan utusan meloya dan TV3 jugak beb..., cuma gua baik sikit dari media pencacai tuuuu... warghhhh...

Moga tuhan juga beri lu petunjuk, supaya tak terpedaya dengan umPORno laknat tuuuu... hahaha...

rawana Friday, July 08, 2011 3:51:00 PM  

http://panjatbukit.blogspot.com/2010/09/permasalahan-azan.html

Isa Friday, July 08, 2011 4:10:00 PM  

rawana/rexuan;

perghhh... tahniah laaa.. akhirnya lu dah berjaya buka blog sendiri...

kah..kah..kah..., tapi janganlah dok panjat bukit selalu, nanti jatuh beb.. hahaha..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP