IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Chua Soi Lek Pasti Mengamok...!!!!

>> Wednesday, July 13, 2011

Kerajaan Kedah pimpinan PAS mengarahkan semua pusat hiburan di negeri itu menghentikan operasinya pada Ramadhan ini.

Menurut harian berbahasa Cina Guang Ming, kerajaan negeri mengeluarkan arahan bertulis kepada semua pejabat daerah memaklumkan perkara itu.

MCA dilaporkan menyelar tindakan itu yang didakwanya sebagai perlanggaran hak asasi manusia dan hak dalam perlembagaan terhadap bukan Islam.

Ketua biro profesional muda MCA Chua Tee Yong berkata, pengharaman itu melibatkan 13 jenis pusat hiburan, termasuk panggung wayang, pusat snuker dan permainan video, karaoke, bowling dan pub.

Bagaimanapun, The Star, memetik Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak sebagai berkata, kafe siber, bowling dan pusat snuker tidak termasuk dalam larangan itu.

Azizan juga dilaporkan berkata, persembahan langsung penyanyi di bar, hotel, restoran, kedai makan dan tempat yang mudah diakses oleh orang awam tidak dibenarkan.

Dilaporkan semua kedai makan Cina yang menyediakan makanan untuk pelanggan antarabangsa dibenarkan beroperasi seprti biasa, termasuk restoran makanan segera seperti KFC, McDonald dan Pizza Hut.


Guan Eng... hang tak mau ikut sama kaaaa....???? Eeerrr... Bukit Mertajam dalam negeri Kedah kaaa.. atau Penang haaaa...???? hehehehe... maklum laaaa... susah pulak laaaaa... puak2 tuuu.. nak berdangdut dalam bulan Ramadhan... kih..kih...kih.....

Puak2 goyang pungkoq, kaki gelintei kacang poi kat belah Kedah... kalau nak bergoyang jugak kena memandu pi Penang atau Peghelih la noooo.... hehehe.... mati kutu laaaa... hangpa bulan posa nih... baru ada akai kotttt....

Chua Soi Lek... pasti mengamok sakan punyalah... tunggu laaa... esok lusa dia punya statement keluaq... kaki seks tu bukan kira apa... asal sentuh pasal Islam saja, semuanya tak betul kat dia... itupun anak2 buah dia kat Kedah dah menyalak sakan tuuu..., dah tu pulak gang dia yang dalam umPORno pun sokong kaki seks tu hina Islam.... hahaha... tumpang saham agaknya... hahaha...

4 IkutSukaLu...::

buntat,  Thursday, July 14, 2011 12:11:00 AM  

alamak bro,mana mau cari makan cincin n gelang da beli, kalung je belum dpt, kerjaya menyayi lak disekat

John Rennoult [JR] Thursday, July 14, 2011 1:14:00 AM  

isa: kah kah kah..
lu kasi tag lagi itu tarian.. wa punya ginjal sulah mau nyatuh ooo kitawa teguk.. kah.kah.kah.. hang tuuuah sana kidah xlak boley minari ma ini rimadan.. kahkahkah

Lang Thursday, July 14, 2011 2:11:00 AM  

bro... apa kata lu cadang sama astro buat mari berdansa esklusif bersama kabinet malaysia...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP