IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betapa Celakanya Perbuatan beEND...!!!!

>> Thursday, July 07, 2011

Gua tau berita nih dah basi... cerita semalam, walaupun gua memang dah masak sangat dengan perangai bangang pemimpin umPORno yang sememangnya BANGANG, dah la BANGANG boleh jadi Menteri pulak tuuuu.... triple BANGANG lah jadinya..., so biarlah diorang BANGANG buat selama-lamanya untuk membangangkan penyokong2 serta pencacai mereka.... kah...kah...kah....

Seperti yang gua selalu ulang taip pasal keBANGANGan, keSAMSENGan serta keKURANG-AJARan puak2 haramjadah nih, ada lagi satu contoh bukti gua terjumpa di sini.

Lu orang bayangkan betapa kurang ajarnya Menteri KDN terhadap keputusan Perdana Menteri..., hahaha... itulah contoh seorang pemimpin umPORno, macam mana anak2 buah nak ikut beb..., patutlah anak2 buah si pencacai totok pun 2 x 5 jer... samseng macam tuannya... hahaha... contoh melalui tauladan... tak tau hormat ketua...

Yang si Najib pulak selaku Perdana Menteri... memang patut pun orang gelarkan DAYUS..., kalau gua jadi PM... gua rasa Menteri Auw... Auw... mulut lebar tu dah lama kena penerajang.. hahaha... "You Are Fired"..., macam mana lahhhh.... orang nak respek sama lu.... Najib Razak... hahaha... menteri lu sendiri tak respek sama luuuu.... sohai betul....

Perkara di atas tu dah satu hal....


Yang membuatkan gua nak guling2 gelak gilababi nih dan berasa geram menyampah meluat khhhaaaaakkk pttuuiiiii...... teramat sangat pasal isu "ikat jamin" mangsa tangkapan jual baju BERSIH...???

What the Fcuk.... wa cakap luuuu.... !!!! Di sebabkan kerana baju kuning tu... tak pasal2 dua orang pemuda di kenakan ikat jamin sebanyak RM4000 setiap seorang, ini keraaaajaan beEnd betul2 menganiaya rakyat beb.... sah sememangnya sebuah keraaaaajaan CELAKA wa cakap luuuu.... 

Dah tu pulak... boleh ditukar pertuduhan kepada menjual barangan Pertubuhan Haram...??? Pertubuhan Haram yang mana satu beb... apa diorang tak baca ke... apa kata ROS... tentang BERSIH.

Aaahhhh..... gua tak tau nak kata apa lagi dengan keraaaaajaan beEND nih.... pi mai... pi mai... nak di paksa supaya Rakyat tunduk dengan segala perbuatan laknat diorang....

Gua berdoa jelah... agar keraaaajaan beEND CELAKA nih JAHANAM dan TUMBANG dalam PRU-13 nanti...., DOA orang2 yang teraniaya selalunya ALLAH makbulkan....

6 IkutSukaLu...::

Na'im Nikmat Thursday, July 07, 2011 10:21:00 AM  

Ya Allah, jahanamkanlah kerajaan yang zalim ini..Amin....

Anonymous,  Thursday, July 07, 2011 10:25:00 AM  

jgn risau bro, itu tanda kejatuhan kerajan zalim sekarang. cuma yg saya fikirkan apakah tindakan akan diambil terhadap mereka bila kita memerintah selepas pru 13 nanti. polis kita boleh rekrut pemuda kita, ganti pm sudah ada, spr, dan sprm kita isakan mereka, pemimpin2 kita selongkar salah guna kuasa dan mahaguru din dan ibrhim ali kita campakan kelaut aje..

diyana,  Thursday, July 07, 2011 11:59:00 AM  

biar la demo tuh nok gali kubur sediri...tak payoh ore laim sibuk nok tulon gali doh...kijoey bodo bedo'oh gini alamatnyo make pasir la sep2 nih pru-13 nati...tgkla rakyat nok undi sapo bilo peranga huduh ginimo demo tuh buat....pr meney nati standby la ketuo n timbalan penganyak(polis) negaro nok keno pecat...hahaha....

My colour Is YELLOW,  Thursday, July 07, 2011 11:31:00 PM  

telah terbukti sekarang ni siapa yang paling biadab,penipu,penjenayah demokrasi,yang mendokong cara komunis,penengkhianat negara,perosak negara, pelindung penjenayah, menganiaya rakyat, tolol tahap lembu, mempermain-mainkan titah DYMM Agong,melaksanakan pemeritahan seperti di korea Utara... apalah nasib kita ni sebagai rakyat malaysia kerja siang malam bayar cukai bergundi-gundi tapi gang umporno yakjud makjud ni dok perabih harta negara

MOH KEMBARA Friday, July 08, 2011 8:33:00 AM  

Assalamualaikum Yob, yeeehaaa....deme nak buat demo kat LA, NY, Washington (dekat rumoh JJ!), Perth, Adelaide, Taiwan, Bangkok, London, Ottawa...mak oiii, kunin mata nengok nanti esok!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP